Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR729028
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR729028/1
Regeling bezwaarschriften Ridderkerk
Geldend van 12-12-2024 t/m heden
Algemeen
Overheidsorganisatie | Ridderkerk |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiƫle naam regeling | Regeling bezwaarschriften Ridderkerk |
Citeertitel | Regeling bezwaarschriften Ridderkerk |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | |
Indeling regeling | Overig |
Regeling onder de Omgevingswet | Nee |
Externe bijlagen |
Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd
Verordening bezwaarschriften Ridderkerk 2024
Opmerkingen met betrekking tot de regeling
Deze regeling is tevens vastgesteld door de burgemeester. Deze regeling vervangt de Regeling ambtelijk horen Ridderkerk 2020, de Nadere eisen elektronische indiening bezwaarschrift, de Aanwijzing organisatieonderdeel secretarissen Commissie bezwaarschriften en het Besluit tot vaststelling van de hoogte van de vergoedingen van de voorzitter en de leden van de Commissie bezwaarschriften.
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.
Datum inwerkingtreding |
Terugwerkende kracht tot en met |
Datum uitwerkingtreding |
Betreft |
Datum ondertekening Bron bekendmaking |
Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
12-12-2024 | nieuwe regeling |
03-12-2024 |
Onbekend. |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl