Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR690535
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR690535/1
Besluit van burgemeester en wethouders van de gemeente Utrechtse Heuvelrug tot vaststelling van de aanwijzings- en benoemingsbesluiten informatiebeheer van Utrechtse Heuvelrug, 2022
Geldend van 03-01-2023 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2020
Algemeen
Overheidsorganisatie | Utrechtse Heuvelrug |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiƫle naam regeling | Besluit van burgemeester en wethouders van de gemeente Utrechtse Heuvelrug tot vaststelling van de aanwijzings- en benoemingsbesluiten informatiebeheer van Utrechtse Heuvelrug, 2022 |
Citeertitel | Aanwijzingsbesluiten informatiebeheer gemeente Utrechtse Heuvelrug 2022 |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | |
Indeling regeling | Overig |
Regeling onder de Omgevingswet | Nee |
Externe bijlagen |
Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.
Datum inwerkingtreding |
Terugwerkende kracht tot en met |
Datum uitwerkingtreding |
Betreft |
Datum ondertekening Bron bekendmaking |
Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
03-01-2023 | 01-01-2020 | nieuwe regeling |
15-11-2022 |
Onbekend. |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl