Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR601678
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR601678/1
Regeling vervallen per 11-08-2018
Aanwijzingsbesluit gemeenteambtenaren ten behoeve van verplichtingen inzake gegevens verstrekking
Geldend van 07-03-2017 t/m 10-08-2018
Algemeen
Overheidsorganisatie | Pijnacker-Nootdorp |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiële naam regeling | Aanwijzingsbesluit gemeenteambtenaren ten behoeve van verplichtingen inzake gegevens verstrekking |
Citeertitel | Aanwijzingsbesluit gemeenteambtenaren ten behoeve van verplichtingen inzake gegevens verstrekking |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht, financiën en economie |
Eigen onderwerp | Belastingen, heffingen en retributies |
Indeling regeling | Overig |
Regeling onder de Omgevingswet | Nee |
Externe bijlagen |
Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd
Opmerkingen met betrekking tot de regeling
Deze regeling vervangt het Aanwijzingsbesluit van de gemeenteambtenaren ten behoeve van verplichtingen inzake gegevens verstrekking van 24 februari 2009
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.
Datum inwerkingtreding |
Terugwerkende kracht tot en met |
Datum uitwerkingtreding |
Betreft |
Datum ondertekening Bron bekendmaking |
Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
07-03-2017 | 11-08-2018 | nieuwe regeling |
20-12-2016 |
16INT11709 |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl