Regeling vervallen per 11-08-2018

Aanwijzingsbesluit gemeenteambtenaren ten behoeve van verplichtingen inzake gegevens verstrekking

Geldend van 07-03-2017 t/m 10-08-2018

Intitulé

Aanwijzingsbesluit gemeenteambtenaren ten behoeve van verplichtingen inzake gegevens verstrekking

Het college van de gemeente Pijnacker-Nootdorp;

gezien het advies van de afdeling BPZ d.d. 13 december 2016;

gelet op de artikelen 231 en 246a van de Gemeentewet, de artikelen 30 en 31 van de Wet waardering onroerende zaken, artikel 56 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen en artikel 63a van de Invorderingswet 1990;

besluit:

  • 1.

    Aan te wijzen de volgende gemeenteambtenaren belast met de heffing en invordering van gemeentelijke belastingen, jegens wie mede gelden de verplichtingen bedoeld in de artikelen 47, 49 en 50 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen en in de artikelen 58 en 60 van de Invorderingswet 1990, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 246a van de Gemeentewet:

    • a.

      Het hoofd van de afdeling Backoffice Publiekszaken;

    • b.

      De medewerkers van de afdeling Backoffice Publiekszaken, team gegevensbeheer, taakveld belastingen;

    • c.

      De belastingdeurwaarder;

    • d.

      De medewerkers van de afdeling Wijkzaken, team Servicebedrijf.

  • 2.

    Aan te wijzen de volgende gemeenteambtenaren belast met de heffing en invordering van gemeentelijke belastingen, jegens wie mede gelden de verplichtingen bedoeld in de artikelen 47, 49 en 50, 51 en 53a van de Algemene wet inzake rijksbelastingen, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 31 van de Wet waardering onroerende zaken:

    • a.

      Het hoofd van de afdeling Backoffice Publiekszaken;

    • b.

      De medewerkers van de afdeling Backoffice Publiekszaken, team gegevensbeheer, taakveld belastingen;

    • c.

      De belastingdeurwaarder.

  • 3.

    Te bepalen dat dit besluit in werking treedt op de eerste dag na publicatie.

  • 4.

    Het aanwijzingsbesluit van de gemeenteambtenaren inzake bovengenoemde verplichtingen van 24 februari 2009 wordt ingetrokken op het moment dat dit besluit in werking treedt, met dien verstande dat het van toepassing blijft op de belastbare feiten die zich vóór de datum van intrekking van dit besluit hebben voorgedaan

  • 5.

    Dit besluit wordt aangehaald als ‘Aanwijzingsbesluit gemeenteambtenaren ten behoeve van verplichtingen inzake gegevens verstrekking’

Ondertekening

Vastgesteld in de vergadering van 20 december 2016

de secretaris,

drs. J.P.R. Woudstra

de burgemeester,

mw. F. Ravestein