Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR98300
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR98300/3
Regeling vervallen per 01-01-2011
Werktijdenregeling
Geldend van 04-07-2011 t/m 12-04-2012
Werktijdenregeling
Werktijdenregeling
i45131.pdf [Klik hier om het document te downloaden]Inhoudsopgave
-
Inleiding
-
Artikel 1 Definities
-
Artikel 2 Medewerkers die onder de werking van de CAO sector ambulancezorg vallen
-
Artikel 3 Doel en reikwijdte
-
Artikel 4 Arbeidsduur
-
Artikel 5 Maximale werktijden
-
Artikel 6 Rusttijden en pauzes
-
Artikel 7 Dienstrooster
-
Artikel 8 De flexibele werkweek
-
Artikel 9 Spaaruren (dit artikel treedt in werking met ingang van 1 januari 2012)
-
Artikel 10 Feitelijke en formele arbeidsduur per week
-
Artikel 11 Overwerk
-
Artikel 12 Consignatiediensten
-
Artikel 13 Werken op zondag
-
Artikel 14 Registratie van werktijden
-
Artikel 15 Werktijd en reistijd
-
Artikel 16 Buitenlandse dienstreizen
-
Artikel 17 Bezoek aan een zorgverlener
-
Artikel 18 Telewerken
-
Artikel 19 Tropenrooster
-
Artikel 20 Jeugdigen (16 en 17 jaar)
-
Artikel 21 Zwangere en pas bevallen medewerkers
-
Artikel 22 Naleving van de regeling
-
Artikel 23 Rampen en zware ongevallen
-
Artikel 24 Hardheidsclausule
-
Artikel 25 Onvoorziene gevallen
-
Artikel 26 Inwerkingtreding
-
-
Toelichting
-
Toelichting Artikel 4 Arbeidsduur
-
Artikel 7 Dienstrooster
-
Artikel 9 Spaaruren (dit artikel treedt in werking met ingang van 1 januari 2012)
-
Artikel 11 Overwerk
-
Artikel 12 Consignatiediensten
-
Artikel 15 Werktijd en reistijd
-
Artikel 16 Buitenlandse dienstreizen
-
Artikel 17 Bezoek aan een zorgverlener
-
Consequenties van de invoering van de werktijdenregeling voor huidige en nieuwe medewerkers (van toepassing met ingang van 1 januari 2012)
-
Nummer: 09.0002279Versie: 0.4 Vastgesteld door het DB d.d. 9 december 2010 Instemming COR d.d. 2 december 2010Deze regeling treedt in werking op 1 januari 2011 (met uitzondering van artikel 9 van deze regeling)
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl