Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR98269
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR98269/6
Regeling vervallen per 01-07-2009
Klachtencommisie ongewenst gedrag voor de gemeentelijke overheid
Geldend van 01-07-2009 t/m 31-12-2019
Intitulé
Klachtencommisie ongewenst gedrag voor de gemeentelijke overheidKlachtencommisie ongewenst gedrag voor de gemeentelijke overheid
Regeling klachtencommissie ongewenst gedrag voor de gemeentelijke overheid
Regeling klachtencommissie ongewenst gedrag voor de gemeentelijke overheid
-
Artikel 1 Begripsbepalingen
-
Artikel 2 Reikwijdte regeling
-
Artikel 3 Vertrouwenspersoon
-
Artikel 4 Taken vertrouwenspersoon
-
Artikel 5 Taken vertrouwenspersoon
-
Artikel 6 Instelling, taakstelling en samenstelling van de commissie
-
Artikel 7 Secretaris en administratie
-
Artikel 8 Indienen van de klacht
-
Artikel 9 Ontvankelijkheid van de klacht
-
Artikel 10 Onderzoek naar de klacht
-
Artikel 11 Horen
-
Artikel 12 Omgang met persoonsgegevens
-
Artikel 13 Advies over de klacht
-
Artikel 14 Afdoening van de klacht
-
Artikel 15 Jaarverslag
-
Artikel 16 Inwerkingtreding
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl