Regeling vervallen per 01-10-2009

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens gemeente Zeist (Verordening GBA)

Geldend van 29-04-2003 t/m 30-09-2009

Intitulé

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Nr. 513

Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens gemeente Zeist (Verordening GBA)

De raad van de gemeente Zeist;

gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders;

gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

BESLUIT:

Vast te stellen de volgende Verordening:

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Artikel 1

Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.

Artikel 2

  • 1. Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

  • 2. Zij stellen hiervoor nadere regels.

Artikel 3

De verordening persoonsregistraties van 9 juli 1990 en gewijzigd per 7 februari 1994 wordt ingetrokken.

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking zes weken na de dag van publicatie .

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Zeist (Verordening GBA).