Regeling vervallen per 07-05-2010

Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Geldend van 29-07-2005 t/m 06-05-2010

Intitulé

VERORDENING GEMEENTELIJKE BASISADMINISTRATIE PERSOONSGEGEVENS

De raad van de gemeente Opmeer;

Gezien op het voorstel van burgemeester en wethouders van 21 juni 2005;

Gelet op het advies van de commissie Bestuurlijke Zaken;

Besluit:

Vast te stellen de volgende:

VERORDENING GEMEENTELIJKE BASISADMINISTRATIE PERSOONSGEGEVENS

Artikel 1

Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.

Artikel 2

  • 1. Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

  • 2. Zij stellen hiervoor nadere regels.

Artikel 3

De verordening GBA van 8 mei 2003 wordt ingetrokken.

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie.

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (Verordening GBA).

Besloten in de openbare vergadering van de gemeenteraad van Opmeer

van 21 juli 2005.

de griffier,

M.C.G.M. Bekker

de voorzitter,

G.J.A.M. NijpeIs