Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR9094
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR9094/1
Regeling vervallen per 07-05-2010
Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens
Geldend van 29-07-2005 t/m 06-05-2010
Intitulé
VERORDENING GEMEENTELIJKE BASISADMINISTRATIE PERSOONSGEGEVENSDe raad van de gemeente Opmeer;
Gezien op het voorstel van burgemeester en wethouders van 21 juni 2005;
Gelet op het advies van de commissie Bestuurlijke Zaken;
Besluit:
Vast te stellen de volgende:
VERORDENING GEMEENTELIJKE BASISADMINISTRATIE PERSOONSGEGEVENS
Artikel 1
Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.
Artikel 2
-
1. Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.
-
2. Zij stellen hiervoor nadere regels.
Artikel 3
De verordening GBA van 8 mei 2003 wordt ingetrokken.
Artikel 4
Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie.
Artikel 5
Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (Verordening GBA).
Besloten in de openbare vergadering van de gemeenteraad van Opmeer
van 21 juli 2005.
de griffier,
M.C.G.M. Bekker
de voorzitter,
G.J.A.M. NijpeIs
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl