Regeling vervallen per 22-02-2011

Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens

Geldend van 13-12-2002 t/m 21-02-2011 met terugwerkende kracht vanaf 01-09-2001

De raad der gemeente Spijkenisse;

gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 4 december 2002;

besluit:

vast te stellen de Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

Artikel 1

Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.

Artikel 2

  • 1. Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

  • 2. Zij stellen hiervoor nadere regels.

Artikel 3

De verordening persoonsregistraties van 17 april 1990 en gewijzigd per 17 november 1993 wordt ingetrokken.

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie en werkt terug tot 1 september 2001.

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Spijkenisse (Verordening GBA).

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de openbare vergadering van de raad der gemeente Spijkenisse d.d. 11 december 2002

de griffier,
mr. H.C. Landheer
de voorzitter,
J. Broekhuis