Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR90468
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR90468/1
Regeling vervallen per 22-02-2011
Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens
Geldend van 13-12-2002 t/m 21-02-2011 met terugwerkende kracht vanaf 01-09-2001
De raad der gemeente Spijkenisse;
gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders d.d. 4 december 2002;
besluit:
vast te stellen de Verordening Gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.
Artikel 1
Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.
Artikel 2
-
1. Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.
-
2. Zij stellen hiervoor nadere regels.
Artikel 3
De verordening persoonsregistraties van 17 april 1990 en gewijzigd per 17 november 1993 wordt ingetrokken.
Artikel 4
Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie en werkt terug tot 1 september 2001.
Artikel 5
Deze verordening kan worden aangehaald als Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Spijkenisse (Verordening GBA).
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de openbare vergadering van de raad der gemeente Spijkenisse d.d. 11 december 2002
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl