Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR77554
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR77554/1
Regeling vervallen per 12-05-2011
Regeling burgerlijke stand Aalburg
Geldend van 30-03-1995 t/m 11-05-2011
Intitulé
Regeling burgerlijke stand AalburgHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Aalburg;
gehoord hebbende de ambtenaren van de burgerlijke stand;
gelet op artikel 16, van Titel 4 van het Burgerlijk Wetboek;
b e s l u i t :
vast te stellen de volgende regeling Burgerlijke Stand van Aalburg.
Artikel 1
-
1 Het aantal ambtenaren van de burgerlijke stand van Aalburg bedraagt ten hoogste 7, waarvan er minimaal 3 belast zijn met alle aan de ambtenaar van de burgerlijke stand opgedragen werkzaamheden. Dit aantal wordt met 1 verhoogd, indien de burgemeester ambtenaar van de burgerlijke stand is.
Artikel 2
-
1 Het bureau van de burgerlijke stand van de afdeling burgerij is, uitgezonderd op algemeen erkende feestdagen, voor het publiek geopend:van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 12.00 uur.
Voor het voltrekken van huwelijken is het bureau geopend:van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 11.00 tot 14.00 uur.Onder algemene erkende feestdagen worden verstaan de in artikel 3 van de algemene termijnenwet als zodanig genoemd en bij of krachtens dat artikel gelijk gestelde dagen.
Artikel 3
-
1 Op tijdig verzoek van een belanghebbende, gedaan aan de ambtenaar van de burgerlijke stand, zal het bureau burgerlijke stand buiten de in artikel 2 genoemde dagen en uren worden geopend.Indien aan de ambtenaar van de burgerlijke stand wordt aangetoond dat met de te verrichten werkzaamheden niet kan worden gewacht tot de eerstvolgende openstellingsuren van de burgerlijke stand.
Artikel 4
-
1 Deze regeling treedt in werking met ingang van heden.
Aldus vastgesteld in de vergadering van 30 maart 1995,
de secretaris de burgemeester
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl