Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR77306
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR77306/1
Regeling vervallen per 12-02-2015
Reglement van Orde voor het Presidium van de gemeenteraad
Geldend van 11-01-2007 t/m 11-02-2015
Algemeen
Overheidsorganisatie | Maasgouw |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiƫle naam regeling | Reglement van Orde voor het Presidium van de gemeenteraad |
Citeertitel | Reglement van orde voor het presidium van de gemeenteraad |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | Personeel en organisatie |
Indeling regeling | Overig |
Regeling onder de Omgevingswet | Nee |
Externe bijlagen |
Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd
Opmerkingen met betrekking tot de regeling
Deze regeling bevat de vroegst mogelijke datum van inwerkingtreding.
Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)
Geen.
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.
Datum inwerkingtreding |
Terugwerkende kracht tot en met |
Datum uitwerkingtreding |
Betreft |
Datum ondertekening Bron bekendmaking |
Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
11-01-2007 | 12-02-2015 | nieuwe regeling |
02-01-2007 Maasgouw Nieuws, 10-01-2007 |
02012007,11m |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl