Regeling vervallen per 01-02-2013

Verordening Gemeentelijke Basisadministratie Persoonsgegevens (GBA) 2009

Geldend van 19-11-2009 t/m 31-01-2013

Intitulé

Verordening GBA Rhenen 2009

De raad van de gemeente Rhenen,

Gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders van 17 september 2009;

Gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet GBA

Besluit:

Vast te stellen de Verordening GBA Rhenen 2009

Artikel 1

  • 1. Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de Gemeente Rhenen.

  • 2. Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b en 62 van de Wet gemeentelijke basisadministratie.

Artikel 2

  • 1. Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.

  • 2. Zij stellen hiervoor nadere regels.

Artikel 3

De Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens 2002 vervalt per datum in werking treding van deze verordening

Artikel 4

Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie

Artikel 5

Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening GBA Rhenen 2009.

Vastgesteld in de openbare vergadering van 28 oktober 2009.

De raadsgriffier

de voorzitter

J.H. van Beem

drs. J.H.A. van Oostrum