Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR75228
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR75228/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Besluit Verzending IZA-declaraties
Geldend van 26-12-2006 t/m 31-12-2019
Intitulé
Besluit Verzending IZA-declaratiesDe gemeente stelt het Besluit Verzending IZA-declaraties vast.
Artikel 1 Begripsomschrijvingen
In deze regeling wordt verstaan onder:
-ambtenaar:
de ambtenaar als bedoeld in artikel 1:1 van de CAR.
Artikel 2 Verzending IZA-declaraties
De ambtenaar die declaraties en andere relevante post naar het IZA wil verzenden kan gebruik maken van de mogelijkheid van de centrale verzending via de gemeente Westland.
Facilitaire Zaken zorgt voor verzameling van de IZA-enveloppen vanuit de verschillende locaties.
De centrale verzending hiervan geschiedt iedere vrijdag vanuit de locatie Naaldwijk.
Artikel 3 Overige bepalingen
De gemeente Westland is niet aansprakelijk voor eventuele gevolgen die kunnen voortvloeien uit het gebruik van de centrale verzending.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl