Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR742544
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR742544/1
Aanwijzingsbesluit secretaris adviescommissie bezwaarschriften De Bilt 2025
Dit is een toekomstige tekst! Geldend vanaf 19-07-2025
Intitulé
Aanwijzingsbesluit secretaris adviescommissie bezwaarschriften De Bilt 2025Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente De Bilt besluit,
gelet op artikel 6 van de Verordening voor de behandeling van bezwaarschriften De Bilt 2025:
Artikel 1
Als secretaris van de adviescommissie bezwaarschriften worden aangewezen:
- •
de juridisch adviseurs en juridisch medewerkers van het subteam Juridische Zaken, team Bestuurs- en managementondersteuning van de gemeente De Bilt, en
- •
voor de functie van secretaris door het college extern ingehuurde medewerkers.
De aanwijzing tot secretaris eindigt als het dienstverband of de opdracht van de betreffende medewerker eindigt of als de betreffende medewerker een andere functie krijgt die niet valt binnen de hiervoor genoemde functies.
Artikel 2
Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking.
Artikel 3
Het “Aanwijzingsbesluit secretaris adviescommissie bezwaarschriften 2015” van 9 juni 2015 wordt hierbij ingetrokken.
Ondertekening
Bilthoven, 1 juli 2025
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente De Bilt,
de secretaris,
drs. I.M. Schuurman
de burgemeester,
drs. M.C. Haverkamp
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl