Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR742384
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR742384/1
Aanwijzingsbesluit Wet basisregistratie adressen en gebouwen gemeente Wassenaar 2025
Dit is een toekomstige tekst! Geldend vanaf 17-07-2025 met terugwerkende kracht vanaf 11-06-2024
Intitulé
Aanwijzingsbesluit Wet basisregistratie adressen en gebouwen gemeente Wassenaar 2025Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Wassenaar,
gelet op artikel 8, eerste lid, van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen;
gelet op artikel 10, aanhef en onder b, van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen;
besluit tot het vaststellen van het
Aanwijzingsbesluit Wet basisregistratie adressen en gebouwen gemeente Wassenaar 2025
Artikel 1 Aanwijzing van ambtenaren
-
1. Als ambtenaren belast met de vaststelling van geometrische gegevens van panden en verblijfsobjecten worden aangewezen:
Eenheid
Functie ambtenaar
Informatie- & Datamanagement
BAG-specialist
Informatie- & Datamanagement
Tekenaar GEO
Informatie- & Datamanagement
Chief Information Officer
-
2. Als ambtenaren belast met het opmaken van documenten als bedoeld in artikel 10, aanhef en onder b, van de Wet basisregistraties worden aangewezen:
Eenheid
Functie ambtenaar
Vergunningen, Toezicht & Veiligheid
(Senior) inspecteur bouwen
Vergunningen, Toezicht & Veiligheid
Manager
Informatie- & Datamanagement
Bag-specialist
Informatie- & Datamanagement
Chief Information Officer
Artikel 2 Slotbepalingen
-
1. Het Aanwijzingsbesluit Wet basisregistraties adressen en gebouwen Wassenaar 2021 wordt ingetrokken.
-
2. Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na die van de bekendmaking, maar werkt terug tot en met 11 juni 2024.
-
3. Dit besluit wordt aangehaald als “Aanwijzingsbesluit Wet basisregistratie adressen en gebouwen gemeente Wassenaar 2025”.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering, gehouden op 10 juni 2025
de loco secretaris
drs. A.P.A Oostermeijer
de burgemeester,
drs. L.A. de Lange
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl