Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR742214
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR742214/1
Besluit tot Centrale Stemopneming door het Gemeentelijk Stembureau 2025
Dit is een toekomstige tekst! Geldend vanaf 15-07-2025
Intitulé
Besluit tot Centrale Stemopneming door het Gemeentelijk Stembureau 2025De afdelingsmanager Dienstverlening van de gemeente Putten,
gelet op het bepaalde in de artikelen N 1 en Na 2 van de Kieswet,
gelet op het feit dat er verkiezingen zijn op 29 oktober 2025 voor de leden van de Tweede Kamer der Staten-Generaal,
in mandaat namens het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Putten,
besluit:
- 1.
De vaststelling van het aantal stemmen dat op iedere kandidaat van een lijst is uitgebracht geschiedt door het gemeentelijk stembureau met een centrale stemopneming.
- 2.
Het gemeentelijk stembureau houdt haar openbare zitting voor de vaststelling van de uitslag van Putten op donderdag 30 oktober 2025 vanaf 8.00 uur in het gemeentehuis, Fontanusplein 1, 3881 BZ Putten.
Dit besluit treedt in werking 1 dag na publicatie in het elektronische gemeenteblad
Putten, 8 juli 2025
Ondertekening
Burgemeester en wethouders van Putten,
Namens deze,
N.A. Arends
Afdelingsmanager Dienstverlening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl