Regeling vervalt per 03-10-2025

Besluit van gedeputeerde staten van Zeeland houdende openstelling en vaststelling subsidieplafond Gebiedsgerichte Aanpak Wonen 2025

Geldend van 28-06-2025 t/m 02-10-2025

Intitulé

Besluit van gedeputeerde staten van Zeeland houdende openstelling en vaststelling subsidieplafond Gebiedsgerichte Aanpak Wonen 2025

Besluit van gedeputeerde staten van Zeeland van 24 juni 2025, kenmerk 713100, aangaande het vaststellen van een openstellingsperiode en een subsidieplafond in het kader van hoofdstuk 26 ‘Bijzondere bepalingen voor verstrekking van subsidie in het kader van de Gebiedsgerichte Aanpak Wonen’ van het Algemeen subsidiebesluit Zeeland 2023.

Gedeputeerde staten van Zeeland,

  • overwegende dat voor verstrekking van subsidie in het kader van hoofdstuk 26 ‘Bijzondere bepalingen voor verstrekking van subsidie in het kader van de Gebiedsgerichte Aanpak Wonen’ van het Algemeen subsidiebesluit Zeeland 2023 een openstellingsperiode en een subsidieplafond dient te worden vastgesteld;

  • gelet op artikel 26.6, eerste lid, van het Algemeen subsidiebesluit Zeeland 2023;

besluiten vast te stellen:

Artikel I

Aanvragen voor het verstrekken van subsidies in het kader van hoofdstuk 26 ‘Bijzondere bepalingen voor verstrekking van subsidie in het kader van de Gebiedsgerichte Aanpak Wonen’ van het Algemeen subsidiebesluit Zeeland 2023, kunnen worden ingediend van 28 juni 2025 tot en met 3 oktober 2025.

Artikel II

Het subsidieplafond voor het verstrekken van subsidies in het kader van hoofdstuk 26 ‘Bijzondere bepalingen voor verstrekking van subsidie in het kader van de Gebiedsgerichte Aanpak Wonen’ van het Algemeen subsidiebesluit Zeeland 2023, voor de openstellingsperiode, bedoeld in artikel I, bedraagt € 2.160.000,-.

Artikel III

Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na de datum van uitgifte van het Provinciaal Blad waarin het wordt geplaatst.

Ondertekening

Aldus vastgesteld in de vergadering van gedeputeerde staten van 24 juni 2025.

H.M. de Jonge, voorzitter

Drs. M.C.J. Franken, secretaris