Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR73884
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR73884/1
Regeling vervallen per 22-11-2011
Besluit gedeputeerde staten van Utrecht van 13 april 1999 tot regeling van de samenstelling en werkzaamheden van de kamers voor de behandeling van administratieve geschillen
Geldend van 05-05-1999 t/m 21-11-2011
Intitulé
Besluit gedeputeerde staten van Utrecht van 13 april 1999 tot regeling van de samenstelling en werkzaamheden van de kamers voor de behandeling van administratieve geschillenBesluit van 13 april 1999
Gedeputeerde staten van Utrecht;
Gelet op artikel 171, derde lid, van de Provinciewet;
Besluiten:
Artikel 1.
Voor de behandeling van een administratief geschil, aan de beslissing van gedeputeerde staten onderworpen, is er telkens een kamer, bestaande uit:
- -
de portefeuillehouder of de meest gerede portefeuillehouder;
- -
zijn plaatsvervanger;
- -
een van de overige leden van gedeputeerde staten.
Artikel 2.
Indien de portefeuillehouder of zijn plaatsvervanger niet beschikbaar is, wordt hij vervangen door een ander lid van gedeputeerde staten.
Artikel 3.
De portefeuillehouder is voorzitter. Indien hij niet beschikbaar is, is de plaatsvervangend portefeuillehouder voorzitter. Indien ook die niet beschikbaar is, wijst de kamer uit haar midden een voorzitter aan.
Artikel 4.
In afwijking van artikel 3 is de commissaris van de Koningin voorzitter indien hij lid is van de kamer.
Artikel 5.
Griffier van een kamer is de meest gerede ambtenaar bij het onderdeel van de ambtelijke organisatie welks terrein het meest bij het onderwerp van het geschil aansluit.
Artikel 6.
Dit besluit wordt bekend gemaakt door plaatsing in het provinciaal blad. Het treedt in werking met ingang van de dag na de plaatsing 1).
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl