Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR738405
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR738405/1
Besluit vervanging archiefbescheiden voor gemandateerde taken gemeente Montfoort 2025 door Omgevingsdienst regio Utrecht
Dit is een toekomstige tekst! Geldend vanaf 23-04-2025
Intitulé
Besluit vervanging archiefbescheiden voor gemandateerde taken gemeente Montfoort 2025 door Omgevingsdienst regio UtrechtHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Montfoort.
Gelet op artikel 7 van de Archiefwet 1995, artikel 6, eerste lid, van het Archiefbesluit 1995 en artikel 26b van de Archiefregeling 2009.
Besluit:
Artikel 1
1. In het kader van de uitvoering van de aan de Omgevingsdienst regio Utrecht gemandateerde taken worden de analoge archiefbescheiden met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2025 vervangen door digitale reproducties, waarna deze analoge archiefbescheiden worden vernietigd.
2. De digitale reproductie van archiefbescheiden is van toepassing op de processen zoals beschreven in het register, dat als bijlage is toegevoegd aan het ‘Handboek Vervanging’ van de Omgevingsdienst regio Utrecht.
Artikel 2
1. De digitale reproductie van archiefbescheiden vindt plaats op de wijze zoals beschreven in het ‘Handboek Vervanging’ van de Omgevingsdienst regio Utrecht, welk als bijlage bij dit besluit is gevoegd en onderdeel van dit besluit uitmaakt.
2. Vernietiging van de vervangen archiefbescheiden vindt één maal per kwartaal plaats, binnen een cyclus zoals beschreven in het ‘Handboek Vervanging’ van de Omgevingsdienst regio Utrecht.
Artikel 3
Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na de dag van bekendmaking.
Artikel 4
Dit besluit kan worden aangehaald als: Besluit vervanging archiefbescheiden voor gemandateerde taken gemeente Montfoort 2025 door Omgevingsdienst regio Utrecht.
Montfoort, april 2024
Burgemeester en wethouders van de gemeente Montfoort
de secretaris , M.H. van der Veer
de burgemeester, mr. P.J. van Hartskamp-de Jong
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl