Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR738084
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR738084/1
Mandaatbesluit Tegemoetkoming alleenverdienersproblematiek Participatiewet gemeente Nijmegen
Geldend van 16-04-2025 t/m heden
Intitulé
Mandaatbesluit Tegemoetkoming alleenverdienersproblematiek Participatiewet gemeente NijmegenHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Nijmegen,
gelet op artikel 78gg van de Participatiewet,
BESLUIT
- 1.
De volgende bevoegdheden te mandateren aan de teamleiders van IZ31, IZ32, IZ33, IZ41, IZ42 en IZ 43 van de afdeling Inkomen, Zorg en Leerrecht:
- a.
Het besluiten tot (ambtshalve of op aanvraag) verstrekken of weigeren van de tegemoetkoming alleenverdienersproblematiek op grond van artikel 78gg van de Participatiewet.
- b.
Het buiten behandeling stellen van een aanvraag voor de tegemoetkoming als deze niet aan de vereisten van een rechtsgeldige aanvraag voldoet.
- c.
Het verrichten van alle noodzakelijke handelingen om na een aanvraag het recht op de toeslag alleenverdienersproblematiek vast te kunnen stellen.
- a.
- 2.
Dit besluit treedt in werking op de dag na publicatie.
Ondertekening
Aldus besloten door het College van Burgemeester en Wethouders van de gemeente Nijmegen, op 8 april 2025.
De gemeentesecretaris,
A.P.W. van de Klift
De burgemeester,
H.M.F. Bruls
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl