Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR737610
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR737610/1
Benoemings- en aanwijzingsbesluit medewerkers belastingen gemeente Assen
Geldend van 04-04-2025 t/m heden
Intitulé
Benoemings- en aanwijzingsbesluit medewerkers belastingen gemeente AssenHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Assen;
overwegende dat:
✓ de gemeente Aa en Hunze, de gemeente Assen en de gemeente Tynaarlo op het gebied van
belastingen samenwerken op basis van een dienstverleningsovereenkomst;
✓ de uitvoerende werkzaamheden zijn belegd bij de gemeente Aa en Hunze.
Gelet op artikel 1.2, eerste lid onder d en artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Aa en Hunze, artikel 160, eerste lid, onder d en artikel 231, tweede lid, onder e van de Gemeentewet;
Besluit:
Artikel 1
Aan te wijzen de volgende gemeenteambtenaren belast met de heffing en de invordering van gemeentelijke belastingen als bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel d, van de Gemeentewet:
- •
De medewerkers van de gemeente AA en Hunze, werkzaam bij het team belastingen, in de functie van:
- •
Senior beleidsmedewerker;
- •
Beleidsmedewerker;
- •
Kwaliteitsmedewerker;
- •
Functioneel beheerder;
- •
Senior medewerker WOZ;
- •
Taxateur;
- •
Medewerker objectregistratie;
- •
Allround medewerker belastingen;
- •
Administratief medewerker belastingen;
- •
Medewerker belastingen;
- •
Medewerker innen;
- •
Allround medewerker innen;
- •
Coördinator innen/heffen.
Artikel 2
- 1.
Alle eerder genomen aanwijzingsbesluiten voor medewerkers belastingen worden ingetrokken op het moment dat dit besluit in werking treedt.
- 2.
Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na bekendmaking van dit besluit.
- 3.
Dit besluit wordt aangehaald als ‘Aanwijzingsbesluit medewerkers belastingen’.
Ondertekening
Gieten, 01 november 2024
Het college van de gemeente Assen,
De heer T. Dijkstra de heer M.L.J. Out
secretaris burgemeester
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl