Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR737224
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR737224/1
Regeling vervalt per 01-01-2028
Aanwijzingsbesluit toezichthouder experiment digitale meldplicht gemeente Utrecht
Geldend van 27-03-2025 t/m 31-12-2027
Intitulé
Aanwijzingsbesluit toezichthouder experiment digitale meldplicht gemeente UtrechtDe burgemeester van de gemeente Utrecht,
- •
Gelet op artikel 172a Gemeentewet en artikel 5:11 Algemene wet bestuursrecht;
Overwegende dat het in het kader van het landelijke experiment digitale meldplicht wenselijk is toezichthouders aan te wijzen;
Besluit het volgende:
Artikel 1 Aanwijzing toezichthouder digitale meldplicht
Met het toezicht op de naleving van artikel 172a eerste lid aanhef en onder c van de Gemeentewet zijn belast de beveiligers Elektronische Monitoring van de Dienst Vervoer & Ondersteuning van de Dienst Justitiële Inrichtingen.
Artikel 2 Inwerkingtreding en vervaldatum
Dit besluit treedt in werking de dag na bekendmaking en vervalt met ingang van het einde van voetbalseizoen 2026/2027, uiterlijk 1 januari 2028.
Artikel 3 Citeertitel
Dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit toezichthouder experiment digitale meldplicht gemeente Utrecht.
Ondertekening
Aldus vastgesteld door de burgemeester van de gemeente Utrecht op 21 maart 2025
De burgemeester,
Sharon A.M. Dijksma
Bezwaarclausule
Vindt u het besluit om bepaalde reden onjuist? Dan kunt u bezwaar maken.
U kunt uw bezwaar digitaal indienen. Daarvoor kunt u alleen gebruik maken van het door de gemeente beschikbaar gestelde digitale formulier. Dit vindt u op www.utrecht.nl/bezwaar. U kunt het bezwaar niet per e-mail insturen.
Maakt u liever per brief bezwaar, dan kunt u uw bezwaarschrift sturen aan de burgemeester van Utrecht.
Het adres is:
Postbus 16200
3500 CE Utrecht
Zorg ervoor dat u het bezwaarschrift indient binnen zes weken na bekendmaking van dit besluit. Daarmee voorkomt u dat wij uw bezwaarschrift niet meer kunnen behandelen.
In het bezwaarschrift neemt u in ieder geval op:
- •
uw naam, adres, datum en handtekening; graag ook het telefoonnummer waarop u overdag te bereiken bent;
- •
een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaarschrift is gericht; vermeld hierbij de datum van bekendmaking van dat besluit of stuur een kopie van het besluit mee;
- •
de reden waarom u vindt dat het besluit onjuist is;
- •
een volmacht, als u het bezwaarschrift namens iemand anders indient.
Als er sprake is van een spoedeisende situatie kunt u daarnaast een voorlopige voorziening vragen aan de voorzieningenrechter van de rechtbank Midden Nederland, sector bestuursrecht, postbus 16005, 3500 DA Utrecht. Voor het in behandeling nemen van zo’n verzoek betaalt u griffierecht.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl