Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR736997
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR736997/1
Aanwijzingsbesluit informatiebeheer gemeente Bladel
Geldend van 26-03-2025 t/m heden
Intitulé
Aanwijzingsbesluit informatiebeheer gemeente BladelHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Bladel;
in de hoedanigheid van zorgdrager voor de archiefbescheiden op basis van artikel 30 van de Archiefwet 1995;
gelet op artikelen 31 en 32, derde lid, van de Archiefwet 1995 en artikel 3a van het Archiefbe-sluit 1995;
besluit:
- 1.
als gemeentearchivaris aan te wijzen de Streekarchivaris van het Regionaal Historisch Centrum Eindhoven;
- 2.
als archiefbewaarplaats aan te wijzen het Regionaal Historisch Centrum Eindhoven, Raif-feisenstraat 18, 5611 CH Eindhoven;
- 3.
de volgende beheerders en beheereenheden aan te wijzen:
- a.
Elke afdeling van de gemeente Bladel is als beheereenheid verantwoordelijk voor het informatiebeheer van zijn of haar organisatieonderdeel met als beheerder het afdelingshoofd van de betreffende afdeling.
- b.
Alle medewerkers, in een beheereenheid werkzaam in de rol van procesbeheerder, -eigenaar of -behandelaar, zijn verantwoordelijk voor het creëren en beheren van accurate en complete informatie van de onder hen ressorterende werkprocessen.
- a.
- 4.
een Strategisch informatieoverleg in te stellen waarin (minimaal) zitting hebben: een af-vaardiging van het RHCe als streekarchivaris, de gemeentesecretaris, het afdelingshoofd Dienstverlening en Bedrijfsvoering en de medewerker informatiemanagement.
- 5.
dat dit besluit in werking treedt op dag na die van bekendmaking en wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit informatiebeheer gemeente Bladel.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van het college van burgemeester en wethouders van Bladel op 17 december 2024.
Burgemeester en wethouders van Bladel,
de secretaris,
de burgemeester,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl