Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR736458
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR736458/1
Aanwijzingsbesluit secretaris commissie bezwaarschriften Bloemendaal 2025
Geldend van 12-03-2025 t/m heden
Intitulé
Aanwijzingsbesluit secretaris commissie bezwaarschriften Bloemendaal 2025Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Bloemendaal;
gelet op:
- -
artikel 5 van de ‘Verordening commissie bezwaarschriften Bloemendaal 2020’ (hierna: Verordening);
overwegende dat:
- -
de raad op grond van artikel 84 van de Gemeentewet commissies kan instellen;
- -
de gemeenteraad van Bloemendaal een commissie (hierna: bezwaarschriftencommissie) heeft
- -
ingesteld die op grond van artikel 2 van de Verordening tot taak heeft om te adviseren over de
- -
beslissingen op bezwaren tegen besluiten van de raad, het college en de burgemeester;
- -
de bezwaarschriftencommissie op grond van artikel 5 van de Verordening wordt bijgestaan door een
- -
secretaris, betreffende een door het college aangewezen ambtenaar;
- -
het college meer dan één secretaris kan aanwijzen;
- -
het wenselijk is om alle medewerkers die werkzaam zijn bij het team Juridische Zaken van de
- -
gemeente Bloemendaal in de functie van juridisch adviseur, aan te wijzen als secretaris van de
- -
bezwaarschriftencommissie, zodat bij personele wisselingen of verhindering niet steeds een nieuw
- -
aanwijzingsbesluit hoeft te worden genomen;
besluit:
vast te stellen het ‘Aanwijzingsbesluit secretaris commissie bezwaarschriften Bloemendaal 2025’.
Artikel 1. Aanwijzing
-
1. Als secretaris van de bezwaarschriftencommissie, genoemd in artikel 5 van de Verordening, worden aangewezen: alle medewerkers werkzaam bij het team Juridische Zaken van de gemeente Bloemendaal in de functie van juridisch adviseur.
-
2. De aanwijzing van een individuele medewerker komt te vervallen zodra de individuele medewerker een andere functie uitoefent of het dienstverband van de individuele medewerker is beëindigd.
Artikel 2. Inwerkingtreding
-
1. Dit aanwijzingsbesluit treedt in werking op de dag na publicatie.
-
2. Met ingang van het in het eerste lid bedoelde tijdstip worden alle voorgaande aanwijzingsbesluiten voor secretaris van de bezwaarschriftencommissie van de gemeente Bloemendaal ingetrokken.
Artikel 3 Citeertitel
Dit aanwijzingsbesluit wordt aangehaald als ‘Aanwijzingsbesluit secretaris commissie bezwaarschriften Bloemendaal 2025’.
Ondertekening
Overveen, 25 februari 2025
Burgemeester en wethouders van Bloemendaal,
, M.R.J. Rog, burgemeester
, R. Heintjes, secretaris
Bent u het niet eens met dit besluit?
Dan kunt u bezwaar maken. Zorgt u ervoor dat u het bezwaarschrift indient binnen zes weken na de bekendmaking van dit besluit. Daarmee voorkomt u dat wij uw bezwaarschrift niet meer kunnen behandelen.
Zorg dat u de juiste informatie in uw bezwaar zet
In uw bezwaar zet u in elk geval:
- •
uw naam en adres;
- •
de datum waarop u uw bezwaar schrijft;
- •
een omschrijving van het besluit waartegen u bezwaar maakt (stuur ook een kopie mee van het besluit);
- •
de reden en onderbouwing waarom u het niet eens bent met het besluit;
- •
uw handtekening.
U kunt ook eerst pro forma bezwaar maken
Als u onzeker bent over uw bezwaar, de zaak complex is of u tijdgebrek heeft en nog niet alle benodigde informatie voor uw bezwaar heeft, kunt u eerst een voorlopig bezwaar (pro forma bezwaar) indienen. Met een pro forma bezwaar geeft u aan dat u het niet eens bent met het besluit, maar dat u mogelijk nog aanvullende informatie wilt verstrekken. Het pro forma bezwaar moet ook binnen zes weken na de bekendmaking van dit besluit worden ingediend. Daarna krijgt u van de gemeente extra tijd om uw bezwaar volledig uit te werken en aan te vullen.
U kunt uw bezwaarschrift op twee manieren indienen
- •
Per post: Het college van burgemeester en wethouders van Bloemendaal
Postbus 201
2050 AE Overveen
- •
Digitaal: via het webformulier op de gemeentelijke website:
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl