Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR736223
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR736223/1
Aanwijzen toezichthouders basisregistratie personen (BRP) gemeente Echt-Susteren
Geldend van 05-03-2025 t/m heden
Intitulé
Aanwijzen toezichthouders basisregistratie personen (BRP) gemeente Echt-SusterenHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Echt-Susteren,
Gelet op het bepaalde in titel 5.2 van de Algemene wet bestuursrecht (Awb) ten aanzien van het aanwijzen van toezichthouders;
overwegende dat het college van burgemeester en wethouders ambtenaren aanwijst, die zijn belast met het toezicht op de naleving van de verplichtingen van de burger ingevolge hoofdstuk 2, afdeling 1, paragraaf 5 van de Wet basisregistratie personen (BRP);
Gelet op het bepaalde in artikel 4.2 van de Wet BRP
besluit:
Artikel 1 Aanwijzing
-
1. Als toezichthouder BRP als bedoeld in artikel 4.2 van de Wet BRP worden aangewezen:
- ▪
De medewerkers backoffice, team KCC.
- ▪
-
2. De aanwijzing als bedoeld in artikel 1, eerste lid van dit besluit geldt voor het gehele grondgebied van de gemeente Echt-Susteren.
Artikel 2 Intrekking
De aanwijzingsbesluiten uit het verleden op naam van medewerkers van het team KCC worden ingetrokken daags na de bekendmaking van dit besluit.
Artikel 3 Duur van de aanwijzing
Dit besluit treedt in werking daags na de bekendmaking van dit besluit. Het besluit geldt tot het moment waarop het wordt ingetrokken onderscheidenlijk tot het moment waarop de aangewezen personen zijn dienstbetrekking met de huidige werkgever beëindigd, dan wel bij die werkgever een andere functie gaat bekleden.
Artikel 4 Bekendmaking
Het besluit wordt bekendgemaakt door uitreiking aan de aangewezen persoon, een en ander conform artikel 3:41,eerste lid, van de Algemene wet bestuursrecht. Tevens wordt dit besluit gepubliceerd in het Gemeenteblad.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van 25 februari 2025.
de secretaris,
de burgemeester,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl