Actualisatie dienstverleningsovereenkomst GBTwente en GR-gemeenten

Dit is een toekomstige tekst! Geldend vanaf 01-01-2026

Intitulé

Actualisatie dienstverleningsovereenkomst GBTwente en GR-gemeenten

Voorstel voor het algemeen bestuur van GBTwente

Van Het dagelijks bestuur van GBTwente

Vergaderdatum 19 december 2024

Onderwerp

Actualiseren dienstverleningsovereenkomst GBTwente en GR-gemeenten

Voorstel

De 3e wijziging van de dienstverleningsovereenkomst (met ingangsdatum 1 januari 2025) vaststellen.

Toelichting

De huidige dienstverleningsovereenkomsten (DVO’s) zijn in 2020 voor het laatst geactualiseerd. Inmiddels hebben er in de afgelopen jaren diverse wijzigingen plaatsgevonden. Zoals bijvoorbeeld de uitvoering van frontofficewerkzaamheden van de gemeenten Almelo en Hengelo door GBTwente en de invoering van een aantal BIZ-gebieden in verschillende gemeenten.

Hiervoor zijn offertes uitgebracht welke door de betreffende gemeenten zijn bekrachtigd. Deze wijzigingen moeten echter nog worden opgenomen in de DVO’s. Verder zijn er enkele tekstuele aanpassingen doorgevoerd die verder geen inhoudelijke wijzigingen beogen. In 2025 wordt het raamwerk van de DVO in samenspraak met de accounthouders van de gemeenten geëvalueerd en na consensus aangepast per 1 januari 2026.

Bijlage

1. Dienstverleningsovereenkomst Hoofdstuk 1 Algemene bepalingen

2. Dienstverleningsovereenkomst Hoofdstuk 2 Lijst van diensten

3. Dienstverleningsovereenkomst Hoofdstuk 2 Lijst van diensten met wijzigingen in het groen

4. Dienstverleningsovereenkomst Hoofdstuk 3 Inwonerscontacten

5. Dienstverleningsovereenkomst Bijlage I: Relatiebeheer

Besluit

Het algemeen bestuur van de gemeenschappelijke regeling Gemeentelijk Belastingkantoor Twente stelt de 3e wijziging van de dienstverleningsovereenkomst (met ingangsdatum 1 januari 2025) vast.

Ondertekening

Ondertekening

Secretaris

De heer J.A.G. Cloosterman

………………………………….

Voorzitter

Mevrouw E. Zinkweg-Ankone

…………………………………….