Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR734740
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR734740/1
Actualisatie dienstverleningsovereenkomst GBTwente en GR-gemeenten
Dit is een toekomstige tekst! Geldend vanaf 01-01-2026
Intitulé
Actualisatie dienstverleningsovereenkomst GBTwente en GR-gemeentenVoorstel voor het algemeen bestuur van GBTwente
Van Het dagelijks bestuur van GBTwente
Vergaderdatum 19 december 2024
Onderwerp
Actualiseren dienstverleningsovereenkomst GBTwente en GR-gemeenten
Voorstel
De 3e wijziging van de dienstverleningsovereenkomst (met ingangsdatum 1 januari 2025) vaststellen.
Toelichting
De huidige dienstverleningsovereenkomsten (DVO’s) zijn in 2020 voor het laatst geactualiseerd. Inmiddels hebben er in de afgelopen jaren diverse wijzigingen plaatsgevonden. Zoals bijvoorbeeld de uitvoering van frontofficewerkzaamheden van de gemeenten Almelo en Hengelo door GBTwente en de invoering van een aantal BIZ-gebieden in verschillende gemeenten.
Hiervoor zijn offertes uitgebracht welke door de betreffende gemeenten zijn bekrachtigd. Deze wijzigingen moeten echter nog worden opgenomen in de DVO’s. Verder zijn er enkele tekstuele aanpassingen doorgevoerd die verder geen inhoudelijke wijzigingen beogen. In 2025 wordt het raamwerk van de DVO in samenspraak met de accounthouders van de gemeenten geëvalueerd en na consensus aangepast per 1 januari 2026.
Bijlage
1. Dienstverleningsovereenkomst Hoofdstuk 1 Algemene bepalingen
2. Dienstverleningsovereenkomst Hoofdstuk 2 Lijst van diensten
3. Dienstverleningsovereenkomst Hoofdstuk 2 Lijst van diensten met wijzigingen in het groen
4. Dienstverleningsovereenkomst Hoofdstuk 3 Inwonerscontacten
5. Dienstverleningsovereenkomst Bijlage I: Relatiebeheer
Besluit
Het algemeen bestuur van de gemeenschappelijke regeling Gemeentelijk Belastingkantoor Twente stelt de 3e wijziging van de dienstverleningsovereenkomst (met ingangsdatum 1 januari 2025) vast.
Ondertekening
Ondertekening
Secretaris
De heer J.A.G. Cloosterman
………………………………….
Voorzitter
Mevrouw E. Zinkweg-Ankone
…………………………………….
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl