Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR734494
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR734494/1
Aanwijzing secretaris bezwaarschriftencommissie
Dit is een toekomstige tekst! Geldend vanaf 23-01-2025
Intitulé
Aanwijzing secretaris bezwaarschriftencommissieBurgemeester en wethouders van de gemeente Geertruidenberg,
gelet op:
artikel 7 van de Bezwaarschriftenverordening Geertruidenberg 2023;
het bepaalde in bijlage 2, onderdeel C van het Algemeen mandaatbesluit 2023, waarin het college de bevoegdheid tot aanwijzing van de secretaris van adviescommissie heeft gemandateerd aan de gemeentesecretaris;
BESLUIT
1.
De medewerkers van het team Juridische zaken van het cluster advies aan te wijzen als secretaris van de bezwaarschriftencommissie van de gemeente Geertruidenberg
2.
De aanwijzing onder 1 geschiedt tot de beëindiging van het dienstverband van de medewerker, dan wel tot benoeming van de medewerker in een functie die niet valt binnen de onder artikel 1 aangegeven functies.
3.
Alle voorgaande aanwijzingsbesluit in te trekken.
4.
Dit besluit wordt bekendgemaakt ingevolge artikel 3:41, eerste lid van de Algemene wet bestuursrecht.
Ondertekening
Raamsdonksveer, 5 december 2024.
burgemeester en wethouders van Geertruidenberg,
namens dezen,
R. Brekelmans
Gemeentesecretaris
Bezwaarclausule
Bent u het niet eens met de inhoud van dit besluit of is het besluit onduidelijk?
Neem dan eerst contact op met de behandelaar. Dit kan voorkomen dat u een bezwaarschrift moet schrijven. De behandelaar neemt het besluit met u door. Komt u er samen niet uit, dan kunt u alsnog een bezwaarschrift indienen.
Als u een bezwaarschrift wilt indienen, doe dat dan binnen de wettelijke termijn. Deze eindigt zes weken na de verzenddatum van dit besluit.
Hoe kan ik mijn bezwaarschrift indienen?
U kunt uw bezwaarschrift:
- •
afgeven bij de receptie van het gemeentehuis, Vrijheidstraat 2 in Raamsdonksveer;
- •
sturen naar postbus 10.001 4940 GA Raamsdonksveer;
- •
digitaal indienen via het digitaal formulier op https://www.geertruidenberg.nl/bezwaar (DigiD).
Het is niet mogelijk om uw bezwaarschrift per e-mail, fax of een social-mediakanaal in te dienen. Ook staat ons antwoordnummer niet open voor het indienen van bezwaarschriften.
Wat moet er in mijn bezwaarschrift staan?
- •
dat het gaat om een bezwaarschrift;
- •
uw naam, adres en telefoonnummer;
- •
datum waarop u het bezwaarschrift schrijft;
- •
tegen welk besluit u bezwaar maakt (datum van dit besluit vermelden, u kunt ook een kopie van dit besluit bijvoegen);
- •
waarom u het niet eens bent met dit besluit;
- •
uw handtekening.
Als het mogelijk is, stuurt u bewijsstukken mee om uw bezwaar te ondersteunen. Stuur alleen kopieën.
U kunt de rechter vragen om voorlopig te oordelen
Zolang u nog geen beslissing heeft gekregen op uw bezwaar, blijft ons besluit gelden. Wilt u de uitvoering van het besluit tegenhouden en heeft dit spoed? Dan kunt u aan de rechter vragen om voorlopig te oordelen over ons besluit en de werking van het besluit te staken. Dit heet een voorlopige voorziening. Er zijn griffiekosten verschuldigd aan de rechtbank. Meer informatie: www.rechtspraak.nl. U gaat naar Uw situatie > Een rechtszaak starten > Voorlopig oordeel bij spoed.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl