Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR733180
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR733180/1
Aanwijzingsbesluit gemeenteambtenaren ten behoeve van verplichtingen inzake gegevens verstrekking 2025
Geldend van 01-01-2025 t/m heden
Intitulé
Aanwijzingsbesluit gemeenteambtenaren ten behoeve van verplichtingen inzake gegevens verstrekking 2025Het college van de gemeente Pijnacker-Nootdorp;
gezien het advies van de afdeling d.d.05-12-2024 ;
gelet op
- -
De artikelen 231 en 246a van de Gemeentewet;
- -
de artikelen 30 en 31 van de Wet waardering onroerende zaken;
- -
artikel 56 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen en;
- -
artikel 63a van de Invorderingswet 1990.
besluit:
- 1.
aan te wijzen de volgende gemeenteambtenaren belast met de heffing en invordering van gemeentelijke belastingen, jegens wie mede gelden de verplichtingen bedoeld in de artikelen 47,49 en 50 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen en in de artikelen 58 en 60 van de Invorderingswet 1990, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 246a van de Gemeentewet:
- a.
De directeur van het domein Bedrijfsvoering en Dienstverlening;
- b.
de medewerkers van het domein Bedrijfsvoering en Dienstverlening, team Publiekszaken, taakveld Belastingen;
- c.
de belastingdeurwaarder;
- a.
- 2.
aan te wijzen de volgende gemeenteambtenaren belast met de heffing en invordering van gemeentelijke belastingen, jegens wie mede gelden de verplichtingen bedoeld in de artikelen 47, 49 en 50, 51 en 53a van de Algemene wet inzake rijksbelastingen, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 31 van de Wet waardering onroerende zaken:
- a.
De directeur van het domein Bedrijfsvoering en Dienstverlening;
- b.
de medewerkers van het domein Bedrijfsvoering en Dienstverlening, team Publiekszaken, taakveld Belastingen;
- c.
de belastingdeurwaarder.
- a.
- 3.
Te bepalen dat dit besluit in werking treedt op 1 januari 2025;
- 4.
Dat het aanwijzingsbesluit van de gemeenteambtenaren inzake bovengenoemde verplichtingen van 3 juli 2018 wordt ingetrokken op het moment dat dit besluit in werking treedt, met dien verstande dat het van toepassing blijft op belastbare feiten die zich voor de datum van intrekking van dit besluit hebben voorgedaan.
- 5.
dat dit besluit wordt aangehaald als “Aanwijzingsbesluit gemeenteambtenaren ten behoeve van verplichtingen inzake gegevens verstrekking 2025”
Ondertekening
Vastgesteld in de vergadering van 17-12-2024.
het college van Pijnacker-Nootdorp,
Annelies Kroeskamp
secretaris
Björn Lugthart
burgemeester
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl