Regeling vervallen per 25-05-2017

Verordening op het Projectmanagementbureau

Geldend van 18-12-1991 t/m 24-05-2017

Intitulé

Verordening op het Projectmanagementbureau

Inhoud

§ 1 Inrichting en beheer van de diensttak Projectmanagementbureau

Art. 1

  • 1. Het beheer van het Projectmanagementbureau berust bij Burgemeester en Wethouders, hierin bijgestaan door een vaste commissie van advies en bijstand als bedoeld in art. 62, lid 2, van de gemeentewet.

  • 2. Burgemeester en Wethouders bepalen de inrichting van de onder 1 bedoelde dienst en kunnen aanwijzingen geven omtrent de verhouding van het Projectmanagementbureau tot andere diensten, bedrijven en secretarieafdelingen der gemeente, met name betreffende de verplichting tot wederzijdse informatieverstrekking.

Art. 2

  • 1. Aan het hoofd van de dienst staat een directeur, die belast is met de leiding van de dienst en de regelingen van alle door de dienst uit te voeren werkzaamheden.

  • 2. De directeur wordt benoemd door de Gemeenteraad op voordracht van Burgemeester en Wethouders.

§ 2 Taak van het Projectmanagementbureau

Art. 3

Het Projectmanagementbureau is belast met:

  • a

    het leveren van projectmanagement voor ruimtelijke projecten in opdracht van het gemeentebestuur, de stadsdelen, gemeentelijke diensten, bedrijven en derden;

  • b

    het leveren van interdisciplinaire planning voor ruimtelijke projecten in opdracht van het gemeentebestuur, de stadsdelen, gemeentelijke diensten en derden.

Art. 4

Deze verordening treedt met ingang van 18 december 1991 in werking.