Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR728583
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR728583/1
Kostenbesluit naheffingsaanslag parkeerbelastingen gemeente Zutphen 2025
Geldend van 01-01-2025 t/m heden
Intitulé
Kostenbesluit naheffingsaanslag parkeerbelastingen gemeente Zutphen 2025De raad van de gemeente Zutphen,
gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders van 12 november 2024 met nummer 800079
gelet op de artikelen 225 en 234 van de Gemeentewet, het Besluit gemeentelijke parkeerbelastingen en artikel 8 van de Verordening parkeerbelastingen gemeente Zutphen 2025;
B E S L U I T :
Vast te stellen het:
Kostenbesluit naheffingsaanslag parkeerbelastingen gemeente Zutphen 2025.
Artikel 1 Totale kosten
De kosten voor het opleggen van een naheffingsaanslag, als bedoeld in artikel 234, vijfde lid, van de Gemeentewet worden voor 2025 geraamd op:
a. |
kosten van afschrijving, huur en onderhoud |
€ 6.100,00 |
b. |
personele en materiële kosten |
€ 233.450,00 |
c. |
overheadkosten, die ten hoogste 50% van de personeelskosten mogen bedragen |
€ 59.245,00 |
d. |
kosten van interest |
€ 7.700,00 |
|
Totaal |
€ 306.495 |
Artikel 2 Kosten per naheffingaanslag
De kosten per naheffingsaanslag worden als volgt berekend:
a |
aantal naheffingsaanslagen |
3.500 |
b |
totale kosten |
€ 306.495 |
|
Kosten per naheffingsaanslag (b:a) |
€ 87,57 |
Artikel 3 Overgangsrecht
Het Kostenbesluit naheffingsaanslag parkeerbelastingen 2024 van 11 december 2023 wordt ingetrokken met ingang van 1 januari 2025 met dien verstande dat het van toepassing blijft op de belastbare feiten die zich voor die datum hebben voorgedaan.
Artikel 4 Inwerkingtreding
Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2025.
Artikel 5 Citeertitel
Dit besluit wordt aangehaald als Kostenbesluit naheffingsaanslag parkeerbelastingen gemeente Zutphen 2025.
Ondertekening
Aldus besloten in de openbare vergadering van
de raad van de gemeente Zutphen
gehouden op: 16 december 2024
De voorzitter, de griffier,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl