Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR727654
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR727654/1
Regeling vervallen per 04-01-2025
Ter inzagelegging Parkeerbeleid Amstelveen 2025-2030
Geldend van 22-11-2024 t/m 03-01-2025
Intitulé
Ter inzagelegging Parkeerbeleid Amstelveen 2025-2030
Zaaknummer: Z24-115434
Ondertekening
Burgemeester en wethouders van Amstelveen hebben op 14 november 2024 nieuw parkeerbeleid voorgesteld in de vorm van de Verordening parkeerbelastingen Amstelveen 2025 en het invoeringsplan betaald parkeren 2025-2030.
Doelstelling
De verordening parkeerbelastingen 2025 en het invoeringsplan betaald parkeren 2025-2030 hebben als doel in heel Amstelveen gefaseerd betaald parkeren mogelijk te maken. Voordat de verordening en het invoeringsplan aan de Gemeenteraad van Amstelveen worden voorgelegd kan iedereen een zienswijze op deze plannen indienen. De zienswijzen worden verzameld in een nota die wordt meegestuurd voor de besluitvorming door de gemeenteraad over de verordening en het invoeringsplan.
Ter inzage
De Verordening parkeerbelastingen Amstelveen 2025 en het invoeringsplan betaald parkeren 2025-2030 liggen voor een ieder ter inzage van 22 november 2024 tot en met 3 januari 2025 op de volgende wijze:
- •
Digitaal raadplegen verordening parkeerbelastingen 2025 en het invoeringsplan betaald parkeren 2025-2030 op de website officiële bekendmakingen. In de bijlage treft u de verordening, het invoeringsplan en het was-wordt overzicht aan.
Indienen zienswijze:
De zienswijze kan op de volgende wijzen worden ingediend:
Per email: parkeerbeleid2025@amstelveen.nl
Per Post:
Gemeente Amstelveen
Afdeling Parkeren, Parkeerbeleid 2025
Postbus 4 , 1180 BA Amstelveen
Vermeld in uw zienswijze:
- 1.
Uw naam en adres
- 2.
Het plan of besluit waar u het wel/niet mee eens bent
- 3.
Waarom u het niet eens bent met het ontwerp of besluit
- 4.
De datum waarop u de zienswijze schrijft
- 5.
Uw handtekening
- 6.
Bij een zienswijze van iemand anders een schriftelijke machtiging met handtekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van 14 november 2024.
De secretaris,
Bert Winthorst
De voorzitter,
Tjapko Poppens
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl