Besluit aanwijzing medewerkers belastingen

Geldend van 28-11-2024 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-11-2024

Intitulé

Besluit aanwijzing medewerkers belastingen

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Aa en Hunze;

Gelet op artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente Aa en Hunze en artikel 231, tweede lid, onderdeel d van de Gemeentewet;

Besluit:

Artikel 1

Aan te wijzen de volgende gemeenteambtenaren belast met de heffing en de invordering van gemeentelijke belastingen als bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel d, van de Gemeentewet:

De medewerkers van de gemeente AA en Hunze, werkzaam bij het team belastingen, in de functie van:

  • Senior beleidsmedewerker;

  • Beleidsmedewerker;

  • Kwaliteitsmedewerker;

  • Functioneel beheerder;

  • Senior medewerker WOZ;

  • Taxateur;

  • Medewerker objectregistratie;

  • Allround medewerker belastingen;

  • Administratief medewerker belastingen;

  • Medewerker belastingen;

  • Medewerker innen;

  • Allround medewerker innen;

  • Coördinator innen/heffen.

Artikel 2

  • 1. Alle eerder genomen aanwijzingsbesluiten voor medewerkers belastingen worden ingetrokken op het moment dat dit besluit in werking treedt.

  • 2. Dit besluit treedt met terugwerkende kracht per 1 november 2024 in werking.

  • 3. Dit besluit wordt aangehaald als ‘Aanwijzingsbesluit medewerkers belastingen’.

Ondertekening

Gieten, 19 november 2024

Het college van de gemeente Aa en Hunze,

de heer R.L.H. Schoonderbeek

secretaris

de heer A.W. Hiemstra

burgemeester