Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR726278
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR726278/1
Besluit tot vervanging van analoge archiefbescheiden van de gemandateerde taken aan Omgevingsdienst Rivierenland 2025
Geldend van 07-11-2024 t/m heden
Intitulé
Besluit tot vervanging van analoge archiefbescheiden van de gemandateerde taken aan Omgevingsdienst Rivierenland 2025Het college van de gemeente Zaltbommel
Gelet op:
- •
de regeling van de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap van 6 december 2012 nr. WJZ/466161 (10265), tot wijziging van de Archiefregeling in verband met het stellen van nadere regels omtrent vervanging;
- •
Artikel 7 van de Archiefwet;
- •
het positief besluit van de archivaris van de Omgevingsdienst Rivierenland op het besluit tot vervanging van analoge archiefbescheiden.
Besluit:
Artikel 1
-
1. over te gaan tot vervanging door digitale reproducties van de analoge archiefbescheiden die door Omgevingsdienst Rivierenland worden ontvangen of opgemaakt bij de uitvoering van de gemandateerde taken, en die op grond van de Selectielijst gemeenten en intergemeentelijke organen 2020 voor bewaring of vernietiging in aanmerking komen, waarna deze analoge archiefbescheiden worden vernietigd.
-
2. Reproductie geschiedt op de wijze zoals omschreven in het vastgestelde Handboek Vervanging van analoge archiefbescheiden Omgevingsdienst Rivierenland 2022.
Artikel 2
Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na de dag van bekendmaking van dit besluit op Overheid.nl
Artikel 3
Dit besluit kan worden aangehaald als: Besluit tot vervanging van analoge archiefbescheiden van de gemandateerde taken aan Omgevingsdienst Rivierenland 2025.
Ondertekening
Vastgesteld in de vergadering van burgemeester en wethouders van Zaltbommel van 29 oktober 2024
De secretaris,
W. (Wouter) Abee
De burgemeester (wnd),
M. (Marnix) Bakermans
Toelichting:
Alle VTH-taken op het gebied van omgevingsrecht bouwen en milieu en overig gemandateerde taken, zoals Woo-verzoeken en vertegenwoordigen gemeente in bezwaar- en (hoger) beroepszaken.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl