Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR726232
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR726232/1
Aanwijzingsbesluit medewerkers en teamleider van team Externe Dienstverlening onderdeel Burgerzaken en KCC, als ambtenaar van de burgerlijke stand (abs) gemeente Renkum
Geldend van 05-11-2024 t/m heden
Intitulé
Aanwijzingsbesluit medewerkers en teamleider van team Externe Dienstverlening onderdeel Burgerzaken en KCC, als ambtenaar van de burgerlijke stand (abs) gemeente RenkumHet college van burgemeester en wethouders van gemeente Renkum;
gelet op artikel 1:16 van het Burgerlijk Wetboek;
gezien het voorstel van 2 oktober 2024;
Besluit vast te stellen het volgende ‘Aanwijzingsbesluit medewerkers en teamleider van team Externe Dienstverlening onderdeel Burgerzaken en KCC, als ambtenaar van de burgerlijke stand (abs) gemeente Renkum.
Artikel 1. Aanwijzing ambtenaar van de burgerlijke stand (abs)
Aan te wijzen als ambtenaar van de burgerlijke stand (abs):
- a.
alle medewerkers van de team Externe Dienstverlening onderdeel Burgerzaken en KCC voor de duur van het dienstverband als medewerker team Externe Dienstverlening onderdeel Burgerzaken en KCC bij de gemeente Renkum.
- b.
de teamleider van team Externe Dienstverlening voor de duur van het dienstverband als teamleider van team Externe Dienstverlening bij de gemeente Renkum.
Artikel 2. Inwerkingtreding en citeertitel
- 1.
Dit besluit treedt in werking op de dag na de dag van bekendmaking op overheid.nl;
- 2.
Dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit medewerkers en teamleider van team Externe Dienstverlening onderdeel Burgerzaken en KCC als ambtenaar van de burgerlijke stand (abs) gemeente Renkum.
Ondertekening
Aldus besloten op 22 oktober 2024 te Oosterbeek.
Burgemeester en wethouders voornoemd,
de secretaris, de burgemeester,
M.J.J. Wagener A.M.J. Schaap
Indien u het met deze beslissing niet eens bent, kunt u binnen zes weken na de datum waarop dit besluit aan u is bekend gemaakt schriftelijk bij het college van burgemeester en wethouders, Postbus 9100, 6860 HA Oosterbeek bezwaar maken.
Uw bezwaarschrift dient door u te worden ondertekend en dient ten minste te bevatten (art. 6:5 van de Algemene wet bestuursrecht):
a. uw naam en adres;
b. de dagtekening;
c. een omschrijving van het besluit waartegen uw bezwaarschrift is gericht;
d. de gronden van uw bezwaar.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl