Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR725990
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR725990/1
Machtiging ODMH voor handelingen voor het aanbesteden van een gemeentelijk energieloket
Geldend van 31-10-2024 t/m heden
Intitulé
Machtiging ODMH voor handelingen voor het aanbesteden van een gemeentelijk energieloketHet hoofd van de afdeling Ruimtelijk Beleid en Advies;
Gelet op artikel 10:5 lid 2 Algemene wet bestuursrecht,
Gelet op artikel 50 van het Gouds Mandatenbesluit,
Overwegende dat;
- •
In het Klimaatakkoord is afgesproken dat elke gemeente in Nederland over een onafhankelijk energieloket beschikt;
- •
Dat de maximale contractduur van de huidige aanbieder voor het gemeentelijke energieloket is bereikt;
- •
Daarmee de verplichting van de gemeente ontstaat om een aanbesteding uit te voeren;
- •
Gezien de omvang van de opdracht aan de aanbieder gekozen wordt voor een onderhandse aanbestedingsprocedure;
- •
Dat de gemeenten Gouda, Waddinxveen, Krimpenerwaard en Bodegraven-Reeuwijk samen willen optrekken in de aanbesteding en ervoor kiezen om de begeleiding en penvoering van de aanbesteding bij de ODMH te beleggen;
- •
De gemeente zelf de contractpartij wordt bij de opdrachtverlening aan de definitieve winnaar van de aanbesteding en zelf het gunningsbesluit neemt.
Besluit:
tot het geven van een machtiging aan de directeur van de Omgevingsdienst Midden-Holland, de heer A. Mutter om namens de gemeente voorbereidende en ondersteunende handelingen te verrichten om de aanbesteding voor een gemeentelijk energieloket uit te voeren.
De machtiging omvat de volgende bevoegdheden:
- –
Optreden als penvoerder voor deze aanbestedingsprocedure;
- –
Opstellen van aanbestedingsdocumenten;
- –
Publiceren van aanbestedingsdocumenten of in de markt zetten van de uitvraag;
- –
Opstellen en publiceren van een of meerdere nota’s van inlichtingen;
- –
Het in ontvangst nemen van aanbiedingen en openen van deze;
- –
Het afstemmen van de de aanbiedingen met de afdeling inkoop/aanbesteding van de gemeente Gouda;
- –
Het vormgeven van een beoordelingscommissie voor het beoordelen van de stukken;
- –
Advies geven over de keuze in de gunning;
- –
Verrichten van alle voor bovengenoemde punten benodigde handelingen
De directeur van de ODMH is bevoegd om voor bovenstaande handelingen ondermandaat en ondermachtiging te verlenen aan medewerkers van de ODMH.
Voorwaarde
De machtiging wordt gegeven onder de voorwaarde dat de aanbestedingsdocumenten en nota's van inlichtingen tijdig aan de betrokken medewerker van gemeente worden overlegd en inhoudelijk worden afgestemd. Dit overleggen mag per e-mail. De betrokken medewerker van de gemeente dient minimaal 5 en maximaal 10 werkdagen te krijgen om op de stukken te reageren. Indien binnen de genoemde termijn niet gereageerd is door de betrokken medewerker van gemeente kan de ODMH ervan uitgaan dat de stukken zijn goedgekeurd en/of de gemeente niet op de informatie wenst te handelen of de ODMH op dit punt wenst te instrueren.
Ondertekening
Plaats: Gouda
De burgemeester en het college van burgemeester en wethouders van Gouda,
Namens dezen,
Eveline Kokx – van Aalsburg,
Hoofd van de afdeling Ruimtelijke Beleid en Advies
Voor akkoord:
(Plv.) Directeur Omgevingsdienst
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl