Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR72596
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR72596/2
Regeling bezwarencommissie personele aangelegenheden
Geldend van 26-09-2016 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-09-2016
Algemeen
Overheidsorganisatie | Steenbergen |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiƫle naam regeling | Regeling bezwarencommissie personele aangelegenheden |
Citeertitel | Regeling bezwarencommissie personele aangelegenheden |
Vastgesteld door | college van burgemeester en wethouders |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | |
Indeling regeling | Overig |
Regeling onder de Omgevingswet | Nee |
Externe bijlagen |
Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd
Artikel 7:13 Algemene wet bestuursrecht
Opmerkingen met betrekking tot de regeling
Wijziging vastgesteld op 28-09-2010 Bekendgemaakt op 02-11-2010 In werking getreden op 03-11-2010
Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)
Geen
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.
Datum inwerkingtreding |
Terugwerkende kracht tot en met |
Datum uitwerkingtreding |
Betreft |
Datum ondertekening Bron bekendmaking |
Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
26-09-2016 | 01-09-2016 | wijziging art 7 en 9 |
06-09-2016 |
BM1602725 | |
22-02-2007 | 26-09-2016 | nieuwe regeling |
30-01-7 Personeel actueel 21-02-2007 |
0700497 |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl