Regeling bezwaarschriften Albrandswaard

Geldend van 01-11-2024 t/m heden

Algemeen

Overheidsorganisatie Albrandswaard
Organisatietype Gemeente
Officiƫle naam regeling Regeling bezwaarschriften Albrandswaard
Citeertitel Regeling bezwaarschriften Albrandswaard 2024
Vastgesteld door college van burgemeester en wethouders
Onderwerp bestuur en recht
Eigen onderwerp
Indeling regeling Overig
Regeling onder de Omgevingswet Nee
Externe bijlagen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

Onbekend

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling is tevens vastgesteld door de burgemeester. Deze regeling vervangt de Regeling ambtelijk horen Albrandswaard 2019, het besluit van 11 september 2018, houdende nadere eisen elektronische indiening bezwaarschriften, het besluit van 1 januari 2020, houdende aanwijzing organisatieonderdeel secretarissen Commissie bezwaarschriften en het besluit van 24 april 2018, nummer 1316585 tot vaststelling van de hoogte van de vergoedingen van de voorzitter en de leden van de Commissie bezwaarschriften.

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-11-2024 nieuwe regeling

01-10-2024

gmb-2024-442108

2024-077030