Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR725534
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR725534/1
Vervangingsregeling functionarissen 2024
Geldend van 02-08-2024 t/m heden
Intitulé
Vervangingsregeling functionarissen 2024Burgemeester en wethouders van de gemeente Bladel,
gelet op artikel 106 en 160, eerste lid, aanhef en onder c, van de Gemeentewet;
overwegende dat zowel intern als extern duidelijk dient te zijn wie de vervanger is bij afwezigheid van secretaris, afdelingshoofd, teamcoördinator of behandelend ambtenaar;
besluiten:
vast te stellen de volgende regeling:
Vervangingsregeling functionarissen 2024
Artikel 1 Vervanging secretaris
Bij afwezigheid van de secretaris worden diens taken en verantwoordelijkheden uitgeoefend door:
- -
1e locosecretaris: het hoofd van de afdeling Dienstverlening en Bedrijfsvoering
- -
2e locosecretaris: het hoofd van de afdeling Ontwikkeling
- -
3e locosecretaris: het adjunct-hoofd van de afdeling Ontwikkeling
- -
4e locosecretaris: de bestuursadviseur.
Artikel 2 Vervanging afdelingshoofden
Bij afwezigheid van een afdelingshoofd is de vervanging als aangegeven in het schema in de bijlage bij dit besluit.
Artikel 3 Vervanging teamcoördinatoren
Bij afwezigheid van een teamcoördinator is de vervanging als aangegeven in het schema in de bijlage bij dit besluit.
Artikel 4 Vervanging behandelend ambtenaren
Bij afwezigheid van een behandelend ambtenaar is de vervanger degene die volgens de vastgestelde kerntaken, dan wel volgens de taken van het team, de betreffende werkzaamheden kan uitvoeren of degene die in opdracht van de secretaris of het afdelingshoofd de werkzaamheden verricht.
Artikel 5 Slotbepalingen
-
1. De ‘Vervangingsregeling functionarissen 2022’ wordt ingetrokken.
-
2. Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na bekendmaking.
-
3. Dit besluit kan worden aangehaald als: Vervangingsregeling functionarissen 2024.
Ondertekening
Bladel, 16 juli 2024
Burgemeester en wethouders voornoemd,
de secretaris,
de burgemeester,
Bijlagen: Vervangingsschema’s als bedoeld in de artikelen 2 en 3 van de Vervangingsregeling functionarissen 2024 (24.19061)
Vervangingsschema afdelingshoofden
Afdelingshoofd |
1e vervanger |
2e vervanger |
3e vervanger |
4e vervanger |
Dienstverlening en Bedrijfsvoering |
Bram de Bruin |
Frank Castelijns |
Tim van der Putten |
Hanneke van Deursen |
Ontwikkeling |
Adjunct afdelingshoofd |
Tom van Rijssel |
Leo Vennix |
Anouk Voorbij |
Vervangingsschema teamcoördinatoren
Team |
Coördinator |
1e vervanger |
KCC (Burgerzaken) |
Bram de Bruin |
Miranda Van Camp |
KCC (Belastingen) |
Bram de Bruin |
Miranda Van Camp |
IPB |
Hanneke van Deursen |
Anke Mijs-Bullens |
Financiën |
Frank Castelijns |
Mark Pessel |
ABZ |
Miranda van Camp |
Tim van der Putten |
VTH |
Jeroen Bastianen |
Marian Lijs |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl