Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR725436
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR725436/1
Ondermandaatbesluit team Data, Informatie & Analyse Súdwest-Fryslân 2024
Geldend van 12-10-2024 t/m heden
Intitulé
Ondermandaatbesluit team Data, Informatie & Analyse Súdwest-Fryslân 2024De teammanager Data, Informatie & Analyse:
Gelet op artikel 7 van het Mandaatbesluit Súdwest-Fryslân 2024 en afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht;
Heeft overwogen dat:
- •
de teammanagers op grond van het Mandaatbesluit Súdwest-Fryslân 2024 ondermandaat kunnen verlenen aan medewerkers van hun team;
- •
ondermandaatbesluiten en de daarbij behorende ondermandaatlijsten voorheen bekend werden gemaakt als bijlage bij het Mandaatbesluit;
- •
het overzichtelijker is deze ondermandaatbesluiten en de ondermandaatlijsten voortaan afzonderlijk bekend te maken;
- •
dit besluit in overleg met het team Juridische en Veiligheidszaken tot stand is gekomen;
- •
de directie heeft ingestemd met dit ondermandaatbesluit;
besluit:
vast te stellen
het Ondermandaatbesluit team Data, Informatie & Analyse Súdwest-Fryslân 2024
Artikel 1 Ondermandaat
De teammanager Data, Informatie & Analyse verleent ondermandaat aan medewerkers zoals aangegeven in de bij dit besluit behorende ondermandaatlijst.
Artikel 2 Inwerkingtreding en citeertitel
- 1.
Dit besluit treedt de dag na bekendmaking in het Gemeenteblad in werking.
- 2.
Het Ondermandaatbesluit team Informatievoorziening, vastgesteld in maart 2021, wordt ingetrokken.
- 3.
Dit besluit wordt aangehaald als: Ondermandaatbesluit team Data, Informatie & Analyse Súdwest-Fryslân 2024.
Ondertekening
Aldus vastgesteld op 18 september 2024,
De teammanager Data, Informatie & Analyse
M. Crince
ONDERMANDAATLIJST TEAM DATA, INFORMATIE & ANALYSE
NR. |
BESLISSINGS- EN ONDERTEKENINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT AAN |
BIJZONDERHEDEN |
Algemeen |
|||
1. |
Doorzenden geschriften |
Alle medewerkers |
Op grond van artikel 2:3 Algemene wet bestuursrecht |
2. |
Verstrekken van feitelijke informatie aan derden |
Alle medewerkers |
Voor zover noodzakelijk en passend binnen het HR-21 functieprofiel dat op de functie van de medewerker van toepassing is |
Basisregistraties Adressen en Gebouwen (BAG) |
|||
3. |
Authentiek maken van de BAG-gegevens |
Beheerders van de Basisregistraties Adressen en Gebouwen |
De functie van de beheerders Basisregistraties Adressen en Gebouwen beslaat het ondertekenen van door de beheerders opgemaakte documenten van constatering (Artikel 10b Wet BAG) De beheerders maken van het aan hen verleende ondermandaat slechts gebruik t.a.v. aangelegenheden die behoren tot hun taakveld |
4. |
De ambtelijke verklaring |
Beheerders van de Basisregistraties Adressen en Gebouwen |
De functie van de beheerders Basisregistraties Adressen en Gebouwen beslaat het ondertekenen van door de beheerders opgemaakte documenten van signalering (artikel 7 onder m Besluit BAG, De beheerders maken van het aan hen verleende ondermandaat slechts gebruik t.a.v. aangelegenheden die behoren tot hun taakveld |
Wet Kenbaarheid Publiekrechtelijke Beperkingen (WKPB) |
|||
5. |
Opvoeren, beëindigen, wijzigen, herroepen en vervallen verklaren van besluiten in het beheerportaal BRK - PB van het Kadaster |
Registrators van de Wet Kenbaarheid Publiekrechtelijke Beperkingen |
De functie van de registrators van de Wet Kenbaarheid Publiekrechtelijke Beperkingen beslaat: het inschrijven, herroepen, vernietigen, intrekken of wijzigen van beperkings- besluiten van een bestuursorgaan, een beslissing in administratief beroep of een rechterlijke uitspraak – artikel 3, lid 1, Wet WKPB) Het ondertekenen van door registrators opgemaakte intrekkingsbesluit/ herroeping/vervallenverklaring (artikel 15, lid 3 Wet WKPB) De registrators maken van het aan hen verleende ondermandaat slechts gebruik t.a.v. aangelegenheden die behoren tot hun taakveld |
6. |
Equivalentieverklaring |
Registrators van de Wet Kenbaarheid Publiekrechtelijke Beperkingen |
Verklaring van de registrators dat het aan te leveren stuk met de daaraan gevoegde bijlage(n) een volledige en juiste weergave is van het stuk waarvan het een afschrift is. Dit dient gedaan te worden bij inschrijvings-, wijzigings-, beëindigings- en intrekkingsbesluiten door een vinkje te plaatsen in het Beheerportaal BRK - PB. Hiermee wordt aangegeven dat de essentialia van het besluit de volledige en juiste gegevens bevatten op grond waarvan de Basisregistratie Kadaster kan worden bijgewerkt |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl