Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR724456
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR724456/1
Besluit aanwijzing heffingsambtenaar en invorderingsambtenaar 2024
Geldend van 01-10-2024 t/m heden
Intitulé
Besluit aanwijzing heffingsambtenaar en invorderingsambtenaar 2024Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Maassluis;
gelet op artikel 2.1 van de Collectieve arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente en artikel 231 lid 2 onderdeel b en c van de Gemeentewet en artikel 1 lid 2 Wet WOZ;
besluit vast te stellen het volgende besluit:
Artikel 1
- •
De hierna volgende gemeenteambtenaren zijn belast met de heffing van gemeentelijke belastingen, als bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b van de Gemeentewet en in artikel 1, tweede lid, Wet waardering onroerende zaken:
-
de Senior medewerker Administratie, Beheer en Belastingen
- -
Als vervanger wordt aangewezen:
-
de Senior Adviseur Financiën en Control
- -
Als tweede vervanger wordt aangewezen:
-
de clustermanager Bedrijfsvoering
- -
- •
De hierna volgende gemeenteambtenaren zijn gemeenteambtenaar belast met de invordering van gemeentelijke belastingen, als bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c, van de Gemeentewet:
-
de Senior medewerker Administratie en Invordering
- -
Als vervanger wordt aangewezen:
- -
de Teammanager Financiën
- -
Als tweede vervanger wordt aangewezen:
-
de clustermanager Bedrijfsvoering
- -
Artikel 2
Het “Besluit aanwijzing heffings- en invorderingsambtenaar 2020” van 17 december 2019 wordt ingetrokken met ingang van de in artikel 3 genoemde datum van inwerkingtreding van het onderhavige besluit.
Artikel 3
Dit besluit treedt in werking met ingang van 1 oktober 2024.
Artikel 4
Dit besluit wordt aangehaald als: Besluit aanwijzing heffingsambtenaar en invorderingsambtenaar 2024.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van 10 september 2024
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Maassluis.
de secretaris,
ing. P.D. Verstoep
de burgemeester,
drs. J.G. de Vries
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl