Aanwijzingsbesluit toezichthouders Wet basisregistratie personen

Geldend van 03-08-2024 t/m heden

Intitulé

Aanwijzingsbesluit toezichthouders Wet basisregistratie personen

De directeur van de gemeente Montfoort;

overwegende dat het wenselijk geacht wordt dat toezicht wordt gehouden op de naleving van de verplichtingen van de burger ingevolge hoofdstuk 2, afdeling 1, paragraaf 5 van de Wet basisregistratie personen;

gelet op het bepaalde in afdeling 5.2 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 4.2 van de Wet basisregistratie personen;

gelet op het mandaatbesluit gemeente Montfoort 2024;

B E S L U I T :

1. aan te wijzen als toezichthouder voor de gemeente Montfoort in de zin van artikel 5:11 van de Algemene wet bestuursrecht:

- de medewerkers Backoffice burgerzaken;

- de klantadviseurs Burgerzaken;

- de klantadviseurs Loket, Receptie en Telefonie;

- de teamcoördinator Burgerzaken en KCC;

- de buitengewoon opsporingsambtenaren;

- de teamcoördinator Openbare orde en Veiligheid;

- de beleidsadviseur Openbare orde en Veiligheid;

- de bestuurlijk hoofinspecteur risicolocaties RIEC

en hen te belasten met het toezicht op de naleving van de verplichtingen van de burger ingevolge hoofdstuk 2, afdeling 1, paragraaf 5 van de Wet basisregistratie personen.

2. Dit besluit wordt bekendgemaakt in het gemeenteblad via www.officiëlebekendmakingen.nl.

3. Dit besluit treedt in werking op de dag volgende op die waarop dit besluit is bekendgemaakt.

4. Het besluit d.d. 20 juli 2023 tot aanwijzing van toezichthouders Wet basisregistratie personen wordt ingetrokken.

Montfoort, 24 juli 2024

Namens burgemeester en wethouders van Montfoort,

Mw. drs. M.A.C. Willems, directeur