Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR723536
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR723536/1
Aanwijzingsbesluit toezichthouders Wet basisregistratie personen
Geldend van 03-08-2024 t/m heden
Intitulé
Aanwijzingsbesluit toezichthouders Wet basisregistratie personenDe directeur van de gemeente Montfoort;
overwegende dat het wenselijk geacht wordt dat toezicht wordt gehouden op de naleving van de verplichtingen van de burger ingevolge hoofdstuk 2, afdeling 1, paragraaf 5 van de Wet basisregistratie personen;
gelet op het bepaalde in afdeling 5.2 van de Algemene wet bestuursrecht en artikel 4.2 van de Wet basisregistratie personen;
gelet op het mandaatbesluit gemeente Montfoort 2024;
B E S L U I T :
1. aan te wijzen als toezichthouder voor de gemeente Montfoort in de zin van artikel 5:11 van de Algemene wet bestuursrecht:
- de medewerkers Backoffice burgerzaken;
- de klantadviseurs Burgerzaken;
- de klantadviseurs Loket, Receptie en Telefonie;
- de teamcoördinator Burgerzaken en KCC;
- de buitengewoon opsporingsambtenaren;
- de teamcoördinator Openbare orde en Veiligheid;
- de beleidsadviseur Openbare orde en Veiligheid;
- de bestuurlijk hoofinspecteur risicolocaties RIEC
en hen te belasten met het toezicht op de naleving van de verplichtingen van de burger ingevolge hoofdstuk 2, afdeling 1, paragraaf 5 van de Wet basisregistratie personen.
2. Dit besluit wordt bekendgemaakt in het gemeenteblad via www.officiëlebekendmakingen.nl.
3. Dit besluit treedt in werking op de dag volgende op die waarop dit besluit is bekendgemaakt.
4. Het besluit d.d. 20 juli 2023 tot aanwijzing van toezichthouders Wet basisregistratie personen wordt ingetrokken.
Montfoort, 24 juli 2024
Namens burgemeester en wethouders van Montfoort,
Mw. drs. M.A.C. Willems, directeur
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl