Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR722740
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR722740/1
Aanwijzingsbesluit toezichthouders Participatiewet en Wet Maatschappelijke Ondersteuning (Wmo) gemeente Stichtse Vecht
Geldend van 19-07-2024 t/m heden
Intitulé
Aanwijzingsbesluit toezichthouders Participatiewet en Wet Maatschappelijke Ondersteuning (Wmo) gemeente Stichtse VechtAanwijzingsbesluit toezichthouders Participatiewet en Wmo Stichtse Vecht 2024
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Stichtse Vecht;
gelet op ;
- 1.
titel 5.2 van de Algemene wet bestuursrecht (Awb);
- 2.
artikel 76a van de Participatiewet;
- 3.
artikel 6.1 lid 1 van de Wet maatschappelijke ondersteuning;
- 4.
bijlage 4 lid 3 onderdeel A van het algemeen mandaatbesluit Stichtse Vecht 2021;
De Manager Dienstverlening Samenleving hiertoe bevoegd ingevolge het bepaalde in het Algemeen mandaatbesluit 2021 namens het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Stichtse Vecht, respectievelijk de burgemeester;
Overwegende dat het van belang is toezichthouders als bedoeld in titel 5.2 Awb aan te wijzen met het oog op de naleving van de voorschriften als bedoeld in de Participatiewet en de Wmo bij of krachtens die wetten bepaalde;
besluit:
met ingang van 1 augustus 2024 aan te wijzen als toezichthouder Participatiewet en Wmo
● Medewerker Handhaving I
In vaste dienst en werkzaam bij de gemeente Stichtse Vecht.
Dit besluit openbaar te maken, door middel van een publicatie op de site van de Gemeente Stichtse Vecht én op overheid.lokaleregelgeving.nl
Dit besluit treedt de dag na haar publicatie in werking.
Ondertekening
Aldus besloten op:
Burgemeester en wethouders van Stichtse Vecht
namens hen,
Jolanda Dijkstra
Manager Dienstverlening Samenleving
Bezwaar
Als u het niet eens bent met dit besluit, dan kunt u op grond van de Algemene wet bestuursrecht een bezwaarschrift indienen. Dit moet schriftelijk binnen zes weken na de datum van verzending van dit besluit.
Het bezwaarschrift moet de volgende gegevens bevatten:
- de dagtekening;
- uw volledige naam- en adresgegevens;
- uw handtekening;
- een aanduiding van het besluit waarmee u het niet eens bent; en
- de reden(en) waarom u het hiermee niet eens bent.
Het bezwaarschrift moet worden ingediend bij burgemeester en wethouders, Postbus 121 2, 3600 BE te Maarssen.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl