Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR722119
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR722119/1
Besluit aanwijzing en mandatering onbezoldigd ambtenaar, medewerker kwijtschelding
Geldend van 10-07-2024 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 17-06-2024
Intitulé
Besluit aanwijzing en mandatering onbezoldigd ambtenaar, medewerker kwijtscheldingHet college van burgemeester en wethouders van de Gemeente Heusden en de gemeenteambtenaar belast met de invordering van gemeentelijke belastingen, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c. van de Gemeentewet, ieder voor zover het zijn bevoegdheid betreft;
gelet op het bepaalde in de Algemene wet bestuursrecht, artikel 1.2 lid 3, aanhef en sub b cao Gemeenten, artikel 2, aanhef en sub b Uitvoeringsbesluit Ambtenarenwet 2017 en artikel 231, tweede lid, onderdeel c en d, van de Gemeentewet;
besluiten:
met ingang van 17 juni 2024 de navolgende personen:
- •
Janne Willems, 26-12-1999,
- •
Oumaima el Maani, 19-12-1998,
- •
Manon Schooneveld, 28-02-1988,
werkzaam bij het bureau Flanderijn in de functie van administratief invorderingsmedewerker, aan te stellen als onbezoldigd ambtenaar der gemeentelijke belastingen in de functie van administratief invorderingsmedewerker, zoals bedoeld in artikel 231 lid 2 sub c en d van de Gemeentewet, die namens de gemeente werkzaamheden verrichten op het terrein van kwijtschelding en hen mandaat te verlenen om op grond van artikel 231, tweede lid, sub c en d. van de Gemeentewet, besluiten te nemen op verzoeken om kwijtschelding inclusief de administratieve afhandeling.
Dit besluit treedt in werking met ingang van de eerste dag na die van de bekendmaking en werkt terug tot en met 17 juni 2024.
Dit besluit wordt aangehaald als ‘Besluit aanwijzing en mandatering onbezoldigd ambtenaar, medewerker kwijtschelding gemeente Heusden’.
Vlijmen (gemeente Heusden), 2 juli 2024
Ondertekening
de secretaris,
mr. H.J.M. Timmermans
de invorderingsambtenaar,
G. van Kleef
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl