Tijdelijk register schuldhulpverlening

Dit is een toekomstige tekst! Geldend vanaf 09-07-2024

Intitulé

Tijdelijk register schuldhulpverlening

Het college van burgemeester en wethouders is op grond van de gemeentewet bevoegd het dagelijks bestuur van de gemeente voeren. Alle routinematige besluiten kunnen zij toevertrouwen aan de directeuren. Dat doe het college van burgemeester en wethouders door algemeen mandaat (is breed mandaat) te geven aan de directeur(en). De directeur(en) hebben vervolgens op basis van dit besluit algemeen ondermandaat verleend aan de Teamleiders. Zo ook aan de Teamleider Geldzaken. De, door Teamleider verder te verlenen, ondermandaten worden op functie toebedeeld. Met andere woorden, elke functie heeft zijn eigen pakket aan bevoegdheden. Het gaat hier altijd om routinematige werkzaamheden, die conform het bestaande beleid uitgevoerd worden. Deze bevoegdheden worden door de Teamleider in overleg met de medewerker nader afgestemd. Een nadere toelichting vindt u in de leeswijzer van het Ondermandaatregister gemeente Alphen aan den Rijn.

Dit tijdelijk register is een aanvullende uitwerking van het mandaatbesluit d.d. 11 december 2018, bekendgemaakt op 10 april 2024.

Ondertekening

Alphen aan den Rijn, d.d. ?? juni 2024

…………………………………………………………………………..

M. van Kruijsbergen

Algemeen Directeur

Mandaten ten behoeve van Team Geldzaken

Het onderstaande mandaat betreft een aanvulling op het mandaatregister van 10 april 2024. Het onderstaande mandaat worden door de Teamleider Geldzaken aan de ontvangende medewerkers verleend.

Omschrijving (bevoegdheid)

Gebaseerd op (welke wettelijke grondslag)

Ontvanger (welke functies)

Bijzondere voorschriften

De schuldhulpverleners de bevoegdheid geven voor ondertekening van besluiten en het ondertekenen van de verklaring WSNP op basis van de WGS (Wet gemeentelijke schuldhulpverlening)

Wet gemeentelijke schuldhulpverlening

Schuldhulpverleners

Medewerker beleidsuitvoering II