Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR722001
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR722001/1
Aanwijzingsbesluit secretaris commissie bezwaarschriften en klachtencoördinator
Geldend van 06-07-2024 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-07-2024
Intitulé
Aanwijzingsbesluit secretaris commissie bezwaarschriften en klachtencoördinatorBurgemeester en wethouders van de gemeente Reusel-De Mierden;
Gelet op artikel 7, eerste en tweede lid, van de Verordening voor de behandeling van bezwaarschriften gemeente Reusel-De Mierden 2024 en hoofdstuk 9 klachtbehandeling Algemene wet bestuursrecht;
besluiten:
Met terugwerkende kracht vanaf 1 juli 2024 de algemeen juridisch beleidsmedewerkers van de gemeente Reusel-De Mierden aan te wijzen als secretaris van de commissie bezwaarschriften en klachtencoördinator.
Alle eerdere aanwijzingsbesluiten voor een (plaatsvervangend) secretaris van de commissie bezwaarschriften en klachtencoördinator met dit besluit per gelijke datum in te trekken.
Ondertekening
Vastgesteld op 2 juli 2024.
Burgemeester en wethouders van Reusel-De Mierden,
Dhr. J.P.P.S. Ruyters
secretaris
Mw. A.J.M.H. van de Ven
Burgemeester
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl