Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR721623
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR721623/1
Besluit Mandaat, volmacht en machtiging gemeenten Midden-Limburg West inzake de Basisovereenkomst Hulp bij het Huishouden 2023 e.v. en de Uitvoeringsovereenkomst(en) Hulp bij het Huishouden 2025 e.v. (hierna: Overeenkomsten)
Geldend van 29-06-2024 t/m heden
Intitulé
Besluit Mandaat, volmacht en machtiging gemeenten Midden-Limburg West inzake de Basisovereenkomst Hulp bij het Huishouden 2023 e.v. en de Uitvoeringsovereenkomst(en) Hulp bij het Huishouden 2025 e.v. (hierna: Overeenkomsten)BURGEMEESTER EN WETHOUDERS VAN ECHT-SUSTEREN, IEDER VOOR ZOVER HUN BEVOEGDHEID BETREFT;
Gelet op het bepaalde in
- -
Gemeentewet, artikel 160, lid 1, onder D, “Aangaan privaatrechtelijke rechtshandelingen van de gemeente;
- -
Gemeentewet artikel 171, lid 1 en 2, ‘Vertegenwoordiging van de gemeente’;
- -
Algemene wet bestuursrecht, Afdeling 10.1.1. ‘mandaat’;
- -
Burgerlijk wetboek, artikel 3:60 ‘Volmacht’;
- -
Wet maatschappelijke ondersteuning 2015 (Wmo);
- -
Afdelingen 1.2.1, 1.2.3 en hoofdstuk 1.3 van de Aanbestedingswet 2012.
Besluiten:
Aan de regionale contractmanager(s) Sociaal Domein MLW en de regionaal inkoopadviseur(s) Sociaal Domein MLW van de gemeenten in Midden-Limburg West (Weert, Leudal, Nederweert) en hun vervanger(s), zijnde de regionale beleidsadviseur(s) / projectleider(s) Wmo van de gemeenten in Midden-Limburg West, mandaat, volmacht en machtiging te verlenen voor onderstaande taken behorende bij de Overeenkomsten:
- 1.
Het beoordelen van de aanmeldingen op de overeenkomsten, het besluiten tot het aangaan van de overeenkomsten met aanbieders en de ondertekening van de overeenkomsten;
- 2.
Het beëindigen/opzeggen van de overeenkomsten met aanbieders die niet meer voldoen aan de gestelde eisen in de overeenkomsten;
- 3.
Het beantwoorden van vragen van aanbieders over de overeenkomsten en daaraan gerelateerde zaken;
- 4.
Het (doen) verzenden van nieuwsberichten over onder meer algemene bepalingen uit de overeenkomsten en het maken van uitvoeringsgerichte afspraken met aanbieders;
- 5.
Het formeel opvragen van informatie bij aanbieders, waaronder jaarverantwoordingen zoals dit is vastgesteld in de overeenkomsten met de aanbieders;
- 6.
Het maken van (individuele) afspraken met aanbieders, in het belang van cliënten, mits dit binnen de gecontracteerde afspraken valt en past binnen het vastgestelde gemeentelijke beleid;
- 7.
Het maken van afspraken en het opstellen van addenda met aanbieders over extra voorwaarden en producten buiten de bestaande overeenkomst, mits dit past binnen het vastgestelde gemeentelijke beleid.
Dit besluit treedt in werking op de dag na bekendmaking.
Ondertekening
Aldus besloten op 18-06-2024 te Echt-Susteren,
Burgemeester en wethouders van Echt-Susteren,
secretaris
voorzitter
De burgemeester van Echt-Susteren,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl