Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR72103
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR72103/2
Regeling vervallen per 14-06-2012
Mandaatlijst College van burgemeester en wethouders van de gemeente Slochteren
Geldend van 12-05-2011 t/m 13-06-2012
Intitulé
Mandaatlijst College van burgemeester en wethouders van de gemeente SlochterenNr.
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente SLOCHTEREN
gelet op het voorstel van d.d. 15 december 2010
overwegende,
dat het noodzakelijk is de bestaande mandaatbepalingen aan te passen;
gelet op het bepaalde in afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht en de desbetreffende bepalingen van de Gemeentewet;
b e s l u i t :
1. in te trekken het mandaatbesluit zoals vastgesteld d.d. 21 april 2009;
2. te mandateren de bevoegdheden als genoemd in de bij dit besluit behorende Mandaatlijst College van burgemeester en wethouders van de gemeente Slochteren.
Vastgesteld in de vergadering van 21 december 2010 te Slochteren,
Hoogachtend,
het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Slochteren,
, burgemeester.
, secretaris.
MANDAAT-, MACHTIGING- en VOLMACHTBESLUIT van BURGEMEESTER en WETHOUDERS
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|
ALGEMEEN |
|||||
1 |
Vertegenwoordigen van burgemeester en wethouders in rechtsgedingen |
Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening, managers Backoffice WP/BWB/OW |
Medewerker Backoffice A en B, medewerker Beleid en projecten A, B en C |
||
2 |
Het vestigen en aanvaarden van zakelijke rechten |
Ondermandaat niet mogelijk |
Directeur Dienstverlening |
||
3 |
Het verkopen van bouwkavels en overige gronden |
Ondermandaat niet mogelijk |
Directeur Dienstverlening |
||
4 |
Het verkopen van openbaar groen |
-Binnen de door de raad vastgestelde criteria -Ondermandaat niet mogelijk |
Directeur Dienstverlening |
||
5 |
Het huren/verhuren van onroerende goederen |
Ondermandaat niet mogelijk |
Directeur Middelen, directeur Dienstverlening |
||
6 |
Het verpachten van gronden en landerijen op grond van de Pachtwet |
Ondermandaat niet mogelijk |
Directeur Dienstverlening |
||
7 |
Het in bruikleen geven van openbaar groen |
Directeur Dienstverlening |
Manager backoffice BWB |
||
8 |
Het aankopen van onroerende goederen |
-Mandaat tot een aankoopbedrag van € 250.000,- -Ondermandaat niet mogelijk |
Directeur Middelen, directeur Dienstverlening |
||
9 |
Het ruilen van onroerende goederen |
Ondermandaat niet mogelijk |
Directeur Dienstverlening |
||
10a |
Het aan- en verkopen van roerende zaken, waaronder auto’s, machines, ICT - apparatuur etc. |
-Mandaat tot een bedrag van € 50.000,- -Ondermandaat tot een bedrag van € 10.000,- is mogelijk. -Inzake aan- en verkoop kunst advies Culturele Commissie |
Directeur Dienstverlening, directeur Middelen, directeur Beleid |
||
10b 10c |
Het aan- en verkopen van roerende zaken, waaronder het aankopen van kantoorartikelen, boeken, afsluiten abonnementen op tijdschriften, losbladige uitgaven e.d. Afwijzen offerte |
-Mandaat tot een bedrag van € 50.000,- -Ondermandaat tot een bedrag van € 10.000,- is mogelijk. |
Directeur Dienstverlening, directeur Middelen, directeur Beleid Directeur Dienstverlening Directeur Middelen Directeur Beleid |
Medewerker uitvoering en ondersteuning (F.I.) Manager Backoffices, medewerker Backoffice A, B, C, Medewerker Beleid en Projecten |
|
11 |
Het besluiten tot het aangaan van overeenkomsten inzake onderhoud, exploitatie, beheer van gebouwen en instellingen |
-Mandaat tot een bedrag van € 50.000,- -Ondermandaat tot een bedrag van € 10.000,- is mogelijk. |
Directeur Dienstverlening, directeur Middelen, directeur Beleid |
||
12 |
U.A.V. Hoofdstuk IV: Aanvang, uitvoeringsduur, oplevering: -§8-4: uitstel van oplevering: -§ 10-2: mededeling aan aannemer van oplevering van het werk -§ 10-3: mededeling aan aannemer tot ingebruikname van het werk vóór de oplevering -tekenen van officiële stukken als opleverlijsten, betalingsoverzichten en termijnen, verslagen -nemen van beslissingen over de wijze van uitvoering afwijkend van bestek, passend binnen budget |
-Mandaat tot een bedrag van € 50.000,- -Ondermandaat tot een bedrag van € 10.000,- is mogelijk. |
Directeur Dienstverlening, directeur Middelen, directeur Beleid |
||
13 |
Sturen van bewijs van ontvangst |
Directeur Middelen |
Medewerker ondersteuning A, B en C (F.I), medewerker uitvoering en ondersteuning (F.I.) |
||
14 |
Verschaffen van informatie van feitelijke aard |
Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening, managers backoffice WP/BWB/OW |
Alle medewerkers |
||
15 |
Verstrekken van inlichtingen aan ambtelijke instanties |
Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening, |
Managers Backoffice WP/BWB/OW, Medewerker Backoffice A, medewerker Beleid en Projecten |
||
16 |
Versturen van uitnodigingen voor besprekingen op ambtelijk niveau |
Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening, |
Managers Backoffice WP/BWB/OW, Medewerker Beleid en projecten A,B en C, medewerker Ondersteuning A en B, Medewerker Backoffice A en B |
||
17 |
Voeren van correspondentie en overleg in het kader van de voorbereiding van krachtens mandaat te nemen besluiten en de uitvoering van krachtens mandaat genomen besluiten |
Directeur beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening, managers backoffice WP/BWB/OW |
Alle medewerkers |
||
18 |
Toezenden van te publiceren besluiten van raad en van burgemeester en wethouders |
Directeur Middelen |
Medewerker ondersteuning A, B en C (F.I.), medewerker ondersteuning en assistentie (F.I.), medewerker uitvoering en ondersteuning en medewerker Beleid, projecten B (communicatie en BWB) en medewerker backoffice BWB. |
||
19 |
Doen van opgaven voor de statistiek |
Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening, |
Managers Backoffice WP/BWB/OW, medewerker Backoffice A, medewerker Beleid en Projecten |
||
20 |
Verstrekken van wettelijk vereiste gegevens |
Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening |
Managers Backoffice WP/BWB/OW medewerker Backoffice A, medewerker Beleid en Projecten |
||
21 |
Waarmerken van afschriften |
Directeur Middelen |
Medewerker Ondersteuning A, B en C (F.I.), medewerker uitvoering en ondersteuning |
||
22 |
Inwilligen verzoeken op grond van de Wet Openbaarheid van Bestuur |
Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening |
Managers Backoffice WP/BWB/OW |
||
23 |
Ontzeggen van toegang tot gebouw in geval van bedreiging, lokaalvredebreuk e.d. |
Ondermandaat niet mogelijk |
Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening |
||
24 |
Accorderen verweerschriften inzake ingediend bezwaar, beroepsschriften inzake ingediend (hoger) beroep en voorlopige voorzieningen, alsmede aanleveren van gronden en uiteenzettingen in (hoger) beroepszaken |
Portefeuillehouders (burgemeester en wethouders) |
|||
25 |
Vaststellen van gespreksverslagen van bijeenkomsten met externe partijen |
Portefeuillehouders (burgemeester en wethouders) |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|||
Algemene wet bestuursrecht |
|||||||
26 |
Verrichten van administratieve handelingen als bedoeld in hoofdstuk 3 en titel 4.1. van hoofdstuk 4 van de Algemene wet bestuursrecht |
Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening, |
Manager Backoffice WP/BWB/OW, medewerker Beleid en Projecten A, B en C, Medewerker Backoffice A, B, C. |
||||
27 |
Zenden ontvangstbevestiging bezwaar- of beroepschrift |
Directeur Middelen |
Medewerker ondersteuning A, B en C (F.I.), medewerker beleid en projecten C |
||||
28 |
Zenden van stukken aan gemachtigde |
Directeur Middelen |
Medewerker Beleid en Projecten C |
||||
29 |
Verdagen van beslissing op bezwaar |
Directeur Middelen |
Medewerker Beleid en Projecten C |
||||
29a |
Schriftelijke bevestiging instemming uitstel beslistermijn |
Directeur Middelen |
Medewerker Beleid en Projecten C |
||||
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|||
Wet GBA |
|||||||
30 |
Afgeven van verklaringen uit het bevolkingsregister, het verstrekken van uittreksels en inlichtingen |
Directeur Dienstverlening, manager Backoffice WP |
Medewerker Front Office, Medewerker Backoffice (WP) |
||||
31 |
Het nemen van een besluit als bedoeld in artikel 83, 102, 103 en 104 GBA. |
Directeur Dienst Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Kieswet |
||||
32 |
Registreren kiesgerechtigdheid, verstrekken inlichtingen uit Kiezersregister, corresponderen betreffende het register |
Directeur Dienstverlening, manager Backoffice WP |
Medewerker Front Office, Medewerker Backoffice (WP) |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Wetboek van burgerlijke rechtsvordering |
||||
33 |
Ontvangst van exploit van dagvaarding |
Directeur Middelen, Directeur Dienstverlening |
Medewerker ondersteuning A, B en C (F.I.), medewerker Ondersteuning C (receptie) |
|
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Deurwaardersreglement |
||||
34 |
Ontvangst exploit van deurwaarder |
Directeur Middelen, Directeur Dienstverlening |
Medewerker ondersteuning A, B en C (F.I.), medewerker Ondersteuning C (receptie) |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Winkeltijdenwet en –verordening |
||||
35 |
Verlenen vrijstelling van verbod tot openstelling winkels op grond van bijzondere omstandigheden |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
36 |
Verlenen ontheffing verbod tot openstelling winkels om godsdienstige redenen |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
37 |
Verlenen ontheffing verbod tot openstelling ten behoeve van winkels bij publieksingang verzorg- en verpleeghuis |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
38 |
Verlenen ontheffing verbod tot openstelling ten behoeve van winkels gericht op reizigers in of nabij gebouw knooppunt openbaar vervoer |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
39 |
Verlenen ontheffing bijzondere gelegenheden van tijdelijke aard |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
40 |
Verlenen ontheffing uitstallen goederen |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Wet op de kansspelen |
||||
41 |
Verlenen vergunning voor het houden van een klein kansspel |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
42 |
Verlenen van vergunning voor het gelegenheid geven deel te nemen aan een prijsvraag |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Drank- en horecawet en –verordening |
||||
43 |
Intrekken Drank- en Horecawetvergunningen op verzoek van ondernemer |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
44 |
Constateren van vervallen van Drank- en Horecawetvergunningen |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
45 |
Verlenen van een vergunning ingevolge de Drank- en Horecawet |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
46 |
Wijzigen Drank- en Horecavergunning |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|
Wegenverkeerswetgeving |
|||||
47 |
Verlenen van een ontheffing ingevolge het Reglement Verkeersregels en Verkeerstekens |
Ondermandaat alleen aan Managers Backoffice |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, Manager Backoffice OW |
|
48 |
Nemen en intrekken van verkeersbesluiten |
Ondermandaat niet mogelijk |
Directeur Dienstverlening |
||
49 |
Nemen van tijdelijke verkeersmaatregelen |
Ondermandaat alleen aan Managers Backoffice |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
|
50 |
Geven van beschikking op aanvraag gehandicaptenparkeerkaart |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
||
50a |
Het opvragen van medisch advies t.b.v beoordeling aanvraag gehandicaptenparkeerkaart |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
||
51 |
Verlenen jaarontheffingen exceptioneel transport (gekentekend) |
Maximale transportafmetingen: Lengte: 27 meter Breedte: 3,50 meter Hoogte: 4 meter Massa: 100 ton |
Directeur Rijksdienst voor het Wegverkeer |
||
51a |
Verlenen incidentele ontheffingen |
Maximale afmetingen: Lengte: 35 meter Breedte: 4,50 meter Mandaat slechts voor zover de ontheffing geldt voor de ‘Rijksweg Oost’ (tot aan de provinciale weg)- ‘Hoofdweg’ – ‘Langewijk’ |
Directeur Rijksdienst voor het Wegverkeer |
||
51b |
Landbouwontheffingen (ongekentekend) met een geldigheid van 3 jaar |
Mandaat tot maximale breedte van voertuig en eventueel daaraan bevestigd werktuig van 3,50 meter |
Directeur Rijksdienst voor het Wegverkeer |
||
51c |
Incidentele landbouwontheffingen (ongekentekend), voor zover ontheffing afwijkt van landbouwontheffing (nr 51b) |
Directeur Rijksdienst voor het Wegverkeer |
|||
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|
APV |
|||||
52 |
Verlenen ontheffing voor het plaatsen van voorwerpen op, aan of boven de weg (w.o. terrassen, driehoeksborden, lichtreclames e.d.) |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||
53 |
Verlenen vergunning aanleggen, beschadigen en veranderen van een weg |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, Manager Backoffice OW |
||
54 |
Verlenen vergunning voor het maken van/ veranderen van/ gebruik maken van de weg als een uitweg, voor zover aangevraagd vóór 1 oktober 2010 |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, Manager Backoffice OW |
||
55 |
Verlenen ontheffing verbod houden van hinderlijke of schadelijke dieren |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||
56 |
Verlenen ontheffing van verbod tot het parkeren van voertuigen van een autobedrijf |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||
57 |
Verlenen ontheffing afstandseisen voor houden van bijen |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||
58 |
Verlenen ontheffing van het verbod tot het veroorzaken van geluidhinder met toestellen of geluidsapparaten |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||
59 |
Verlenen kapvergunning, voor zover aangevraagd vóór 1 oktober 2010 |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
||
60 |
Vervallen |
||||
61 |
Verlenen ontheffing verbod uitrijden, opbrengen, doen uitrijden of doen opbrengen van dierlijke meststoffen |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||
62 |
Verlenen ontheffing van het verbod ten behoeve van recreatief nachtverblijf kampeermiddelen te plaatsen of geplaatst te houden buiten een kampeerterrein dat als zodanig in het bestemmingsplan is bestemd of mede bestemd |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||
63 |
Verlenen ontheffing van het verbod caravans e.d. te parkeren |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||
64 |
Verlenen ontheffing van verbod tot parkeren van grote voertuigen |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||
65 |
Verlenen ontheffing van verbod tot aantasting van groenvoorzieningen door voertuigen |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
||
66 |
Verlenen vergunning voor het inzamelen van goederen (w.o. kledinginzameling) |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, medewerker Backoffice A |
||
67 |
Verlenen standplaatsvergunning |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||
68 |
Verlenen ontheffing van het verbod vuur te stoken (paasvuren) APV/Wm |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW, Manager Backoffice BWB |
||
69 |
Verlenen vergunningen voor opslag materialen op de weg |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
||
70 |
Verlenen vergunning tot het geheel en gedeeltelijke dempen van een sloot |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
||
71 |
Opname houtopstand in de registerlijst met (potentieel) waardevolle en monumentale houtopstanden |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
||
72 |
Vervallen |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Voorlichting / Communicatie |
||||
73 |
Plaatsen van advertenties |
Directeur Middelen |
Medewerker Beleid en Projecten C (Comm) |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Brandbeveiligingsverordening |
||||
74 |
Toezenden aanvraagformulier voor een gebruiksvergunning op grond van de brandbeveiligingsverordening met begeleidende brief |
Commandant Brandweer |
Ondercommandant Brandweer |
|
75 |
Verlenen van een gebruiksvergunning op grond van de brandbeveiligingsverordening |
Commandant Brandweer |
Ondercommandant Brandweer |
|
75a |
Verbinden van voorwaarden aan een vergunning, alsmede het verbinden van nieuwe voorwaarden en het wijzigen of intrekken van gestelde voorwaarden |
Commandant Brandweer |
Ondercommandant Brandweer |
|
76 |
Weigeren van een gebruiksvergunning op grond van de brandbeveiligingsverordening |
Commandant Brandweer |
Ondercommandant Brandweer |
|
77 |
Intrekken van een gebruiksvergunning op grond van de brandbeveiligingsverordening |
Commandant Brandweer |
Ondercommandant Brandweer |
|
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Gebruiksbesluit |
||||
78 |
Verlenen, weigeren en intrekken van een gebruiksvergunning op grond van het Gebruiksbesluit, voor zover aangevraagd vóór 1 oktober 2010 |
Commandant Brandweer |
Ondercommandant Brandweer |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Bouwverordening |
||||
79 |
Gereedmelding (bouwen en wonen): -mededeling dat conform vergunning is gebouwd; -mededeling dat niet conform vergunning is gebouwd maar dat kan worden volstaan met aantekening hiervan in het dossier. |
Geen mandaat voor mededeling dat niet conform vergunning is gebouwd en dat er een nieuwe aanvraag ingediend moet worden. |
Directeur dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, medewerker Backoffice A en B |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Besluit woninggebonden subsidies |
||||
80 |
Vervallen |
|||
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Subsidies |
||||
81 |
Verlenen van incidentele subsidies |
Ondermandaat alleen aan Managers Backoffice |
Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening |
Managers Backoffice WP/BWB/OW |
82 |
Verlenen van waarderingssubsidies |
Ondermandaat alleen aan Managers Backoffice |
Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening |
Managers Backoffice WP/BWB/OW |
83 |
Verlenen van voorschotten |
Ondermandaat alleen aan Managers Backoffice |
Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening |
Managers Backoffice WP/BWB/OW |
84 |
Vaststellen van subsidies |
Ondermandaat alleen aan Managers Backoffice |
Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening |
Managers Backoffice WP/BWB/OW |
84a |
Verlenen van subsidies op grond van de Subsidieverordening waardevolle houtopstanden en de Subsidieverordening inzameling oud papier |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
|
84b |
Vaststellen van subsidies op grond van de Subsidieverordening waardevolle houtopstanden en de Subsidieverordening inzameling oud papier |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
|
85 |
Doen van mededelingen aan belanghebbenden inzake in begroting opgenomen bedragen voor subsidies |
Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening |
Managers Backoffice WP/BWB/OW |
|
86 |
Vervallen |
|||
87 |
Vervallen |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
||
Verordening leefbaarheidsfonds |
||||||
88 |
Vervallen |
|||||
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
||
Verordening leerlingenvervoer |
||||||
89 |
Inwinnen advies bij commissie van onderzoek |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
|||
90 |
Inwilligen en afwijzen van verzoeken om vergoeding vervoerskosten o.g.v. verordening leerlingenvervoer |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Leerplichtwet |
||||
91 |
Verlenen ontheffing Leerplichtwet |
Directeur Beleid, directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
|
92 |
Zorgdragen voor administratie leerlingen |
Directeur Beleid, directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
||||||
Wet op het primair onderwijs (WPO) |
||||||||||
93 |
Zenden afschrift besluit tot verdeling grondgebied in schoolwijken aan GS |
Directeur Beleid |
||||||||
94 |
Vaststellen bedragen toegekende voorzieningen in de huisvesting |
Directeur Beleid |
||||||||
95 |
Tijdelijk bestemmen (gedeelte) gebouw of terrein voor andere doeleinden |
Directeur Beleid |
||||||||
96 |
In gebruik geven, verhuren gedeelte van gebouw of terrein |
Directeur Beleid |
||||||||
97 |
Verlenen toestemming verhuren gebouw of terrein door bevoegd gezag van niet door gemeente in stand gehouden school |
Directeur Beleid |
||||||||
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
||||||
Wet kenbaarheid publiekrechtelijke beperkingen onroerende zaken (Wkpb) |
||||||||||
98 |
Het toetsen van de brondocumenten aan vereisten voor inschrijving |
Directeur Dienstverlening, directeur Middelen |
Medewerker Backoffice A (vastgoed), medewerker Backoffice B (vastgoed) |
|||||||
99 |
Het uitgeven van inschrijfnummers en identificatienummers |
Directeur Dienstverlening, directeur Middelen |
Medewerker Backoffice A (vastgoed), medewerker Backoffice B (vastgoed) |
|||||||
100 |
Het inschrijven van documenten in het register en het opnemen van gegevens daarover in de registratie |
Directeur Dienstverlening, directeur Middelen |
Medewerker Backoffice A (vastgoed), medewerker Backoffice B (vastgoed) |
|||||||
101 |
Het plaatsen van aantekeningen op het brondocument |
Directeur Dienstverlening, directeur Middelen |
Medewerker Backoffice A (vastgoed), medewerker Backoffice B (vastgoed) |
|||||||
102 |
Het verwerken van kadastrale mutaties in de administratie |
Directeur Dienstverlening, directeur Middelen |
Medewerker Backoffice A (vastgoed), medewerker Backoffice B (vastgoed) |
|||||||
103 |
Het verstrekken van een bewijs van inschrijving |
Directeur Dienstverlening, directeur Middelen |
(Medewerker Backoffice A (vastgoed), medewerker Backoffice B (vastgoed) |
|||||||
104 |
Het waarmerken van afschriften van brondocumenten, waarbij publiekrechtelijke beperkingen zijn opgelegd |
Directeur Dienstverlening, directeur Middelen |
Medewerker Backoffice A (vastgoed), medewerker Backoffice B (vastgoed) |
|||||||
105 |
Het op verzoek verstrekken van afschriften of uittreksels uit het register en registratie |
Directeur Dienstverlening, directeur Middelen |
Medewerker Backoffice A (vastgoed), medewerker Backoffice B (vastgoed) |
|||||||
106 |
Het verstrekken van verklaringen, dat uit het register blijkt, dat op het betreffende aangevraagde perceel geen publiekrechtelijke beperking van toepassing is |
Directeur Dienstverlening, directeur Middelen |
Medewerker Backoffice A (vastgoed), medewerker Backoffice B (vastgoed) |
|||||||
107 |
Het herstellen van fouten en doorvoeren van correcties |
Directeur Dienstverlening, directeur Middelen |
Medewerker Backoffice A (vastgoed), medewerker Backoffice B (vastgoed) |
|||||||
108 |
Het (doen) verstrekken van berichten aan de landelijke voorziening |
Directeur Dienstverlening, directeur Middelen |
Medewerker Backoffice A (vastgoed), medewerker Backoffice B (vastgoed) |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Vluchtelingenbeleid |
||||
109 |
Voeren van correspondentie met minister betreffende opvang asielzoekers |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
|
110 |
Vervallen |
|||
111 |
Vervallen |
|||
112 |
Vervallen |
|||
113 |
Vervallen |
|||
114 |
Doen van mededelingen aan minister |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
|
115 |
Doen van opgave aan minister |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
|
116 |
Vervallen |
|||
117 |
Vervallen |
|||
118 |
Het beschikken over uitgaven die in het kader van het noodfonds asielzoekers worden gedaan tot een maximum van €1.500,- per beslissing |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|||
Wet inburgering/Verordening wet inburgering |
Zie ook het besluit d.d. 14 januari 2010 inhoudende mandatering en budgethouder-schap inzake samenwerking Hoogezand-Sappemeer en Slochteren. |
||||||
119 |
De bevoegdheid tot het aanbieden van een inburgeringsvoorziening |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
||||
120 |
Het opleggen van een eigen bijdrage voor een inburgeringsvoorziening |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
||||
121 |
Het opleggen van verplichtingen aan een inburgeringsplichtige |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
||||
122 |
Het opleggen van een boete aan een inburgeringsplichtige |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
||||
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|||
Minimabeleid |
Zie ook het besluit d.d. 14 januari 2010 inhoudende mandatering en budgethouder-schap inzake samenwerking Hoogezand-Sappemeer en Slochteren. |
||||||
123 |
Het toekennen en afwijzen van aanvragen in het kader van het minimabeleid |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
||||
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|||
Sociale Zaken |
Zie ook het besluit d.d. 14 januari 2010 inhoudende mandatering en budgethouder-schap inzake samenwerking Hoogezand-Sappemeer en Slochteren. |
||||||
124 |
Verlenen en afwijzen van uitkering op grond van WWB /IOAW/IOAZ/BbZ |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
||||
125 |
Verlenen van bedrijfskapitaal op grond van het Bbz tot een bedrag als genoemd in artikel 24 van het Bbz. |
Directeur Dienstverlening |
|||||
126 |
Vaststellen onderhoudsplicht en onderhoudsbijdrage op grond van WWB inclusief het treffen van betalingsregelingen |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
||||
127 |
Verlenen en afwijzen bijzondere bijstand |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
||||
128 |
Verlenen en afwijzen van voorschotten vooruitlopend op uitkering |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
||||
129 |
Besluiten tot terugvordering van de kosten van bijstand |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
||||
130 |
Besluiten tot verhaal in rechte van de kosten van bijstand |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
||||
131 |
Declareren van bruto-uitkeringen bij bedrijfsverenigingen ter verrekening met alsnog toegekende uitkeringen WW/ZW/WAO |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
||||
132 |
Beslissen omtrent en doen van aangifte in gevallen van een vermoeden van fraude in de sfeer van de uitvoering va n opgedragen regelgeving alsmede in geval van schade door vernieling, lokaalvredebreuk |
Directeur Dienstverlening |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|
Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) |
|||||
133 |
Oproepen van gehandicapten t.b.v. onderzoek door deskundigen |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP, Medewerker Backoffice A en B |
||
134 |
Beslissen op aanvragen om voorzieningen en het op grond van deze besluiten aangaan van alle daaruit voortvloeiende overeenkomsten |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice WP |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Bedrijf voor Werk en Re-integratie |
||||
135 |
Het aanbieden van voorzieningen gericht op reïntegratie op grond van artikel 7 lid 4 van de Wet werk en bijstand |
Akkoordverklaring mandataris vereist (artikel 10:4 Awb). |
Directeur Bedrijf voor Werk en Re-integratie |
Manager Stichting Baanvak |
136 |
Het aanbieden van voorzieningen gericht op reïntegratie op grond van de reïntegratieverordening en artikel 8 WWB |
Akkoordverklaring mandataris vereist (artikel 10:4 Awb). |
Directeur Bedrijf voor Werk en Re-integratie |
Manager Stichting Baanvak |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Personeelszaken |
||||
137 |
Aanstellen, bevorderen en benoemen van (nieuw) personeel |
M.u.v. leden van het Management Team en Managers Backoffice -Ondermandaat niet mogelijk |
Gemeentesecretaris |
|
138 |
Uitvoering regeling Werving en Selectie (keuring, assesment, uitnodigen/ afwijzen) |
Gemeentesecretaris Directeur Middelen |
Medewerker Beleid en projecten B (PO), Medewerker Uitvoering en Ondersteuning Beleid en Projecten (PO), Medewerker Ondersteuning A |
|
139 |
Afschrijven open sollicitaties, stageverzoeken e.d. |
Gemeentesecretaris Directeur Middelen |
Medewerker Beleid en Projecten B, medewerker Uitvoering en Ondersteuning Beleid en Projecten (PO), Medewerker Ondersteuning A |
|
140 |
Toekennen bijzondere beloning op grond van een bijzondere prestatie |
-Met uitzondering van leden van het management -Ondermandaat niet mogelijk |
Gemeentesecretaris |
|
141 |
Toekennen en verlenen van verlof |
Ondermandaat P&O uitsluitend voor toekennen regulier verlof en/of zwangerschaps/ bevallingverlof/ buitengewoon verlof |
Gemeentesecretaris |
Directeur Dienstverlening, Directeur Beleid en Directeur Middelen. Manager Backoffice BWB/OW/WP, Medewerker Beleid en projecten B PO), Medewerker Uitvoering en Ondersteuning Beleid en Projecten (PO), Medewerker Ondersteuning A |
142 |
Aanvragen FPU/FPU-compensatieplan/WW/Ziektewet/WAO. Aan- en afmeldingen IZA- deelnemerschap /Bedrijfsvereniging/ Belastingdienst (EDM) |
|||
143 |
Verlenen toestemming tot het uitbetalen van extra uren (binnen kantoortijd) |
Gemeentesecretaris |
||
144 |
Verlenen toestemming tot het uitbetalen van overuren (buiten kantoortijd) |
M.u.v. schaal 9 en hoger |
Directeur / manager backoffice |
|
145 |
Correspondentie i.v.m. Regeling Bezoldiging |
Gemeentesecretaris |
||
146 |
Aanmelden personeel voor deelname aan spaarloonregeling, deblokkering spaartegoed voor erkende bestedingsdoelen en aanvragen uitbetaling spaartegoeden |
Medewerker Uitvoering en Ondersteuning Beleid en Projecten (PO), Medewerker Ondersteuning A |
||
147 |
Verstrekken van werkgeversverklaring |
Directeur middelen |
Medewerker Uitvoering en Ondersteuning Beleid en Projecten (PO), medewerker Ondersteuning A |
|
148 |
Voeren van correspondentie met pensioenfondsen, bedrijfsverenigingen, ziektekostenverzekeraar en belastingdienst inzake personeel |
Gemeentesecretaris, directeur Middelen |
Medewerker Beleid en Projecten B, medewerker Uitvoering en Ondersteuning Beleid en Projecten (PO), medewerker Ondersteuning A |
|
149 |
Voeren van correspondentie alsmede toekennen van premies op grond van geldende spaarregelingen met banken en spaarfondsen |
Gemeentesecretaris, directeur Middelen |
Medewerker Beleid en Projecten B, medewerker Uitvoering en Ondersteuning Beleid en Projecten (PO), Medewerker Ondersteuning A |
|
150 |
Toekennen bezoldiging bij ziekte |
-Met uitzondering van leden van het management -Ondermandaat niet mogelijk |
Gemeentesecretaris |
|
151 |
Beslissen omtrent reiskostenvergoeding woon- werkverkeer en dienstreizen |
Gemeentesecretaris, directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB/OW/WP |
|
152 |
Meedelen keuringsuitslag vrijwillige brandweer |
Brandweercommandant |
Medewerker Beleid en projecten B, medewerker Uitvoering en Ondersteuning Beleid en Projecten (PO), Medewerker Ondersteuning A |
|
153 |
Beslissen omtrent toekennen uitkering bij overlijden |
Gemeentesecretaris |
||
154 |
Toekennen urenvermindering op eigen verzoek |
-Met uitzondering van leden van het management -Ondermandaat niet mogelijk, met uitzondering van directeur Dienstverlening |
Gemeentesecretaris |
|
155 |
Deelname aan fietsproject |
Directeur Middelen |
Medewerker Uitvoering en Ondersteuning Beleid en Projecten, medewerker Beleid en Projecten B, Medewerker Ondersteuning A |
|
156 |
Toekennen waarnemingstoelage |
Met uitzondering van leden van het management |
Gemeentesecretaris |
|
157 |
Verlenen toestemming verrichten nevenwerkzaamheden |
Met uitzondering van leden van het management |
Gemeentesecretaris |
|
158 |
Toekennen schadevergoeding bij schade ontstaan in en door de dienst |
Gemeentesecretaris |
||
159 |
Verlenen toestemming gebruikmaken cafetariamodel |
directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB/OW/WP |
|
160 |
Vaststellen beoordelingen |
Met uitzondering van leden van het management |
Gemeentesecretaris |
|
161 |
Ontslag op eigen verzoek |
Met uitzondering van leden van het management |
Gemeentesecretaris |
|
162 |
Openstellen vacature |
Met uitzondering van leden van het management |
Gemeentesecretaris |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Regeling bezoldiging |
||||
163 |
Bepalen salarisschaal |
-Medewerker: Gemeentesecretaris -Gemeentesecretaris, directeur en concerncontroller: College |
||
164 |
Salaris bij indiensttreding |
-Medewerker: Gemeentesecretaris -Gemeentesecretaris, directeur en concerncontroller: College |
||
165 |
Toekennen periodieke verhoging |
-Medewerker: Gemeentesecretaris -Gemeentesecretaris, directeur en concerncontroller: College |
||
166 |
Niet toekennen periodieke verhoging |
-Medewerker: Gemeentesecretaris -Gemeentesecretaris, directeur en concerncontroller: College |
||
167 |
Extra periodieke verhoging |
-Medewerker: Gemeentesecretaris -Gemeentesecretaris, directeur en concerncontroller: College |
||
168 |
Inpassing bij hogere schaal |
-Medewerker: Gemeentesecretaris -Gemeentesecretaris, directeur en concerncontroller: College |
||
169 |
Bevordering naar uitloopschaal |
-Medewerker: Gemeentesecretaris -Gemeentesecretaris, directeur en concerncontroller: College |
||
170 |
Arbeidsmarkttoelage en bindingspremie |
-Medewerker: Gemeentesecretaris (na advisering MT) -Gemeentesecretaris, directeur en concerncontroller: College (mededeling in MT) |
||
171 |
Gratificatie |
-Medewerker: Gemeentesecretaris (na advisering MT) -Gemeentesecretaris, directeur en concerncontroller: College (mededeling in MT) |
||
172 |
Gepast gebaar |
-Medewerker: Directeur (mededeling in MT) -Gemeentesecretaris: College -Directeur en concerncontroller: Gemeentesecretaris (Mededeling in MT) |
||
173 |
Onvoorziene gevallen |
-Medewerker: Gemeentesecretaris (na advisering MT) -Gemeentesecretaris, directeur en concerncontroller: College (mededeling in MT) |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Regeling functionerings- en POP- gesprekken |
||||
174 |
Vaststellen POP |
-Medewerker: Gemeentesecretaris -Gemeentesecretaris, directeur en concerncontroller: College |
||
175 |
Onvoorziene gevallen |
-Medewerker: Gemeentesecretaris (na advisering MT) -Gemeentesecretaris, directeur en concerncontroller: College (mededeling in MT) |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Telecommunicatiewet |
||||
176 |
Verlenen van instemmingbesluiten |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Verkeer en vervoer |
||||
177 |
Op naam stellen kentekenbewijzen |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
|
178 |
Overschrijven motorrijtuigenbelasting |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
|
179 |
Inschrijven Stichting Eigen Vervoer |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Beheer gemeentewerken |
||||
180 |
Verlenen van vergunning aan nutsbedrijven voor het leggen van kabels en leidingen in gemeentegrond onder de gebruikelijke voorwaarden en wanneer daaraan geen kosten verbonden zijn |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
|
181 |
Verlenen van opdrachten aan nutsbedrijven tot uitvoering van werkzaamheden, mits hiervoor begrotingskrediet aanwezig is |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
|
182 |
Verstrekken van gegevens aan de Fiscale inlichtingendienst over aankopen en vergoedingen bij grondverwerving |
Directeur Dienstverlening Directeur Middelen |
||
183 |
Inwilligen verzoeken tot het maken van inritten met vermelding van het verschuldigde tarief |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffce OW |
|
184 |
Inwilligen verzoeken tot het maken van rioolaansluitingen met vermelding van het verschuldigde tarief |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Woningwet,Wet op de Ruimtelijke Ordening en Wet ruimtelijke ordening, algemeen |
||||
185 |
Voeren van correspondentie en overleg in het kader van de voorbereiding, bekendmaking, kennisgeving, mededeling en toezending van en de uitvoering van te nemen en genomen besluiten. |
Voor zover niet in het navolgende anders geregeld. Toelichting: het betreft een aanvulling op nummer 17, op grond waarvan correspondentie en overleg inzake krachtens mandaat te nemen en genomen besluiten reeds aan alle medewerkers is gemandateerd. |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, medewerker Backoffice A, medewerker Beleid en Projecten |
186 |
Uitnodiging voor een gesprek |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, Medewerker Backoffice BWB: A,B en C Medewerker beleid & Projecten |
|
187 |
Toezenden gespreksverslag |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB Medewerker Backoffice BWB: A,B en C Medewerker beleid & Projecten |
|
188 |
Ontvangstbevestiging aanvraag of melding |
Zie algemene ontvangstbevestiging medew. Frontoffice. |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, Medewerker Backoffice BWB: A en B, medewerker Beleid en Projecten B |
189 |
Aantekenen datum van ontvangst op de aanvraag of andere ontvangen stukken |
Directeur Dienstverlening |
Alle medewerkers BWB |
|
190 |
Vervallen |
|||
191 |
Besluit niet in behandeling nemen aanvraag of melding wegens niet ontvankelijkheid |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
192 |
Weigering aanvraag wegens herhaling aanvraag zonder nieuwe feiten of veranderende omstandigheden (4:6 Awb) |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
193 |
Verdaging besluit op aanvraag, voor zover aangevraagd vóór 1 oktober 2010 |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Woningwet, Wet op de Ruimtelijke Ordening en Wet ruimtelijke ordening, specifiek |
||||
194 |
Instemmen sloopmelding ingevolge de Woningwet, voor zover gedaan vóór 1 oktober 2010 |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB Medewerker Backoffice A |
|
195 |
Verlenen sloopvergunning ingevolge de Woningwet, voor zover aangevraagd voor 1 oktober 2010 |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
196 |
Ontheffing verlenen van het moeten indienen van een onderzoeksrapport betreffende de bodemgesteldheid |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB Medewerker Backoffice A |
|
197 |
Aanhouden beslissing op bouwaanvraag ingevolge art. 50 t/m 55 Woningwet, voor zover aangevraagd vóór 1 oktober 2010 |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, medewerker Backoffice A, Medewerker Beleid en Projecten B |
|
198 |
Mededeling dat reguliere beslistermijn van een aanvraag om een omgevingsvergunning niet van toepassing is. |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, medewerker Backoffice A, Medewerker Beleid en Projecten B |
|
198a |
Mededeling dat reguliere beslistermijn bouwaanvraag (voor zover ingediend vóór 1 oktober 2010) niet van toepassing is, voortvloeiende uit de artikelen 46 lid 3 en lid 4 Woningwet |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, medewerker Backoffice A, Medewerker Beleid en Projecten |
|
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Welstandscommissie |
||||
199 |
Voorleggen van aanvraag aan Welstandcommissie |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, Medewerker backoffice BWB |
|
200 |
Afgeven verklaring dat bouwvergunning wordt verleend indien de minister vrijstelling van het Bouwbesluit verleent |
Directeur Dienstverlening |
||
201 |
Verzoeken aan minister opleggen nadere voorschriften toe te staan |
Directeur Dienstverlening |
||
202 |
Verlenen aanvragen om bouwvergunningen, voor zover ingediend vóór 1 oktober 2010, tenzij: 1.wordt afgeweken van het welstandsadvies; 2.verlening plaatsvindt onder het stellen van voorschriften of nadere eisen op grond van een in artikel 56 Woningwet bedoeld bestemmingsplan, provinciale verordening of amvb; 3.de aanvraag ingevolge de Woningwet tevens wordt aangemerkt als een verzoek om planologische medewerking; 4.de beslissing op de bouwaanvraag is aangehouden op grond van artikel(en) 50, 50a, 51, 52, 52a, 53, 54, 55 Woningwet. |
Onverminderd de bevoegdheid onder 191 t/m 193 |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
202a |
In afwijking van 268 onder 3 verlenen van bouwvergunning (voor zover aangevraagd vóór 1 oktober 2010), als een planologische maatregel is genomen die het bouwplanmogelijk maakt |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
202b |
In afwijking van 268 onder 4 verlenen van bouwvergunning (voor zover aangevraagd vóór 1 oktober 2010), als de in artikel 50 t/m 55 Woningwet bedoelde aanhoudingsplicht van rechtswege is geëindigd of burgemeester en wethouders hebben besloten de vergunning te willen verlenen. |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
202c |
Weigeren van bouwvergunningen (voor zover aangevraagd vóór 1 oktober 2010) indien de voor het bouwplan benodigde planologische maatregelen zijn geweigerd. |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
202d |
Mededeling dat bouwvergunning, voor zover aangevraagd vóór 1 oktober 2010, van rechtswege is verleend |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
203-206 |
Gereserveerd (aanhoudingsprocedures, gefaseerde verlening) |
|||
207 |
Verlenen woonvergunning ingevolge artikel 60 Woningwet, voor zover aangevraagd vóór 1 oktober 2010 |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
208 |
Inschrijven aanschrijving en/ of mededeling in openbare registers |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB/ medewerker backoffice A |
|
209 |
Bekendmaken beslissing tot onbewoonbaarverklaring |
Directeur Dienstverlening |
||
210 |
Bekendmaken beslissing toepassing bestuursdwang na verstrijken ontruimingstermijn |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Ruimtelijke ordening algemeen |
||||
211 |
Voeren van correspondentie en overleg in het kader van de voorbereiding van, de bekendmaking, kennisgeving, mededeling en toezending van en de uitvoering van te nemen en genomen besluit o.g.v. Wet op de Ruimtelijke Ordening en Wet ruimtelijke ordening. (en 50, 50a en 51 WW) |
Voorzover in het navolgende niet anders is geregeld. Heeft alleen betrekking op aanvragen ingediend vóór 1 oktober 2010 |
Directeur Dienstverlening Directeur Beleid |
Manager Backoffice BWB, medewerker backoffice BWB (RO), medewerker Beleid en Projecten A, B en C (RO) |
211a |
Vrijgeven voorontwerpplannen- en besluiten voor eventuele inspraak en vooroverleg BRO en Bro |
Niet gemandateerd |
||
211b |
Na positief principebesluit van burgemeester en wethouders: het vrijgeven van ontwerpbesluiten en ruimtelijke onderbouwingen voor binnenplanse en buitenplanse vrijstellingen, ontheffingen en afwijkingen van het bestemmingsplan voorafgaand aan toezending aan aanvrager en publicatie. |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
211c |
Vaststellen reactie op zienswijzen |
Niet gemandateerd |
||
211d |
Overschrijven ontheffing en aanleg- en sloopvergunning o.g.v. Wro en Bro, voor zover de vergunning is verleend vóór 1 oktober 2010. |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, medewerker Beleid en Projecten B |
|
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Digitale verplichtingen |
||||
212 |
Authentiek maken van ruimtelijk plan door middel van digitale ondertekening met behulp van PKI. |
Directeur Dienstverlening |
Manager backoffice BWB, medewerker Backoffice A en B (RO). |
|
213 |
Melden vindplaats stukken aan landelijke voorziening |
Directeur Dienstverlening |
Manager backoffice BWB, medewerker Backoffice BW (RO en vastgoed), medewerker Beleid en Projecten (RO) |
|
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Bestemmingsplannen |
||||
214 |
Schriftelijke mededeling dat het bestemmingsplan niet binnen 10 jaar is herzien |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
215 t/m 217 |
Gereserveerd |
|||
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Aanlegvergunning Wro en WRO (voor zover aangevraagd vóór 1 oktober 2010) |
||||
218 |
Aanhouden van beslissing op aanvraag om aanlegvergunning |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
218a |
Verlenen aanlegvergunning, tenzij: 1.verlening plaatsvindt onder het stellen van beperkingen of voorschriften; 2.de aanvraag ingevolge het Bro tevens wordt aangemerkt als een aanvraag om een ontheffing of projectbesluit; 3.de beslissing op de aanlegvergunning is aangehouden. |
Directeur Dienstverlening |
Manager backoffice BWB |
|
218b |
Verlenen aanlegvergunning in afwijking van 286a onder 2 een planologische maatregel is genomen die het aanlegplan mogelijk maakt |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
218c |
Verlenen aanlegvergunning in afwijking van 286a onder 3 als de aanhoudingsplicht van rechtswege is geëindigd. |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
218d |
Verlenen aanlegvergunning in afwijking van 286a onder 3 als het werk of de werkzaamheid past in een door burgemeester en wethouders geaccordeerd ontwerpbestemmingsplan |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
218e |
Weigeren van aanlegvergunningen indien de voor het aanlegplan benodigde planologische maatregelen zijn geweigerd |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Sloopvergunning Wro (voor zover aangevraagd vóór 1 oktober 2010) |
||||
219 |
Vervallen |
|||
219a |
Vervallen |
|||
219b |
Vervallen |
|||
220 |
Vervallen |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|||||||||
Tegemoetkoming in planschade |
|||||||||||||
221 |
Verlenen opdrachten advies aan door B&W aangewezen planschade adviseurs |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
222 |
Heffen recht als bedoeld in artikel 6.4 Wro |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|||||||||
Grondexploitatie |
|||||||||||||
223 |
De beslissing tot verhaal van de kosten verbonden aan exploitatie van gronden gelegen in een exploitatiegebied als bedoeld in artikel 6.17 Wro. |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
224 |
De beslissing dat het bouwen niet kan worden aangevangen of dient te worden gestaakt totdat aan de betalingsverplichting is voldaan als bedoeld in artikel 6.21 Wro |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
225 |
De beslissing tot invordering van de exploitatiebijdrage verhoogd met de op de invordering vallende kosten bij dwangbevel zoals bedoeld in artikel 6.21 lid 2 Wro. |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
226 |
De beslissing tot (gedeeltelijke) intrekking van de bouwvergunning vanwege het niet betalen van de exploitatiebijdrage als bedoeld in artikel 6.21 lid 3 Wro. |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
227 |
Het aangaan van een exploitatieovereenkomst als bedoeld in artikel 6.24 Wro |
Niet gemandateerd |
|||||||||||
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|||||||||
Monumentenwet 1988 De aanwijzing: |
|||||||||||||
228 |
Geven gelegenheid tot horen belanghebbende n.a.v. verzoek tot aanwijzen beschermd monument en plegen van overleg met eigenaar (kerkelijk) monument |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
229 |
Uitbrengen advies n.a.v. verzoek tot aanwijzen beschermd monument aan de minister |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
230 |
In geval van aanwijzing ter inzage legging beschikking minister |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
231 |
Bijhouden register als bedoeld in artikel 20 Monumentenwet 1988 |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
Vergunning tot wijziging, afbraak of verwijdering: |
|||||||||||||
232 |
Vervallen |
||||||||||||
233 |
Bekendmaking ontwerpvergunning van de minister en de ter inzage legging ervan, het houden van inspraak en het opstellen verslag van de inspraak (artikelen 3:11 t/m 3:17 van de Awb) |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
234 |
Vervallen |
||||||||||||
235 |
Zenden van afschrift vergunning aan Onze minister en gedeputeerde zaken |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
236 |
Vervallen |
||||||||||||
237 |
Aan de minister doorzenden van een aanvraag om vergunning voor het slopen, verstoren, verplaatsen of wijzigen van een archeologisch monument, of deze te herstellen, te gebruiken of te laten gebruiken op een wijze, waardoor het wordt ontsierd of in gevaar gebracht |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
238 |
De aanvrager schriftelijk in kennis stellen van de datum van doorzending van de aanvraag om monumentenvergunning aan Onze minister |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
239 |
Zenden zienswijzen aan Onze minister |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
240 |
Vragen advies aan de monumentencommissie (art. 15, lid 2) |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|||||||||
Besluit Rijkssubsidiëring Restauratie Monumenten 1997 |
|||||||||||||
241 |
Vervallen |
||||||||||||
242 |
Verstrekken overzichten van gemaakte kosten en verklaring m.b.t. verrichte restauratiewerkzaamheden aan minister |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, Medewerker Backoffice B |
||||||||||
243 |
Opstellen verklaring m.b.t. verrichte restauratiewerkzaamheden en daarvoor gemaakte kosten |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, Medewerker Backoffice B |
||||||||||
244 |
Zenden afschrift verklaring aan St. Nationaal Restauratiefonds |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, Medewerker Backoffice B |
||||||||||
245 |
Berichten minister over niet in staat zijn begeleiden restauratie |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, Medewerker Backoffice B |
||||||||||
246 |
Zenden aanvraag subsidievaststelling inclusief bescheiden, naar minister |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, Medewerker Backoffice B |
||||||||||
247 |
Vervallen |
||||||||||||
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|||||||||
Erfgoedverordening |
|||||||||||||
247 |
Vragen advies monumentencommissie alvorens monument aan te wijzen |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
247a |
Voeren overleg met eigenaar aan te wijzen monument met religieuze bestemming |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
247b |
Registratie van gemeentelijk monument op de gemeentelijke monumentenlijst |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
247c |
Al dan niet op aanvraag wijzigen van de aanwijzing |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
247d |
Voor zover het college van B&W het bevoegd gezag is, doorzenden van de aanvraag om een omgevingsvergunning voor het afbreken, verstoren, verplaatsen of wijzigingen van een gemeentelijk monument voor advies aan de monumentencommissie |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|||||||||
248 |
Handhaving binnen de Backoffice BWB |
Betreft: -Wet algemene bepalingen omgevingsrecht -Wet geluidhinder; -Wet Bodembescherming; -Lozingenbesluit bodembescherming; -Monumentenwet; -Drank- en Horecawet; -Drank- en horecaverordening; -APV; -Wet op de kansspelen; -Algemene wet bestuursrecht. |
|||||||||||
248a |
Handhaving binnen de Backoffice BWB (voor zover handhavingsverzoeken zijn ingediend vóór 1 oktober 2010) |
Betreft: -Wet milieubeheer; -Wet geluidhinder; -Wet bodembescherming; -Lozingenbesluit bodembescherming; -Stortbesluit Bodembescherming; -overige milieuwetgeving; -Woningwet; -Bouwbesluit; -Gebruiksbesluit; -bouwverordening; -Monumentenwet; -Drank- en Horecawet; -Drank- en horecaverordening; -APV; -Wet op de ruimtelijke ordening; -Wet op de kansspelen; -Algemene wet bestuursrecht. |
|||||||||||
249 |
Aankondigen bezoek |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, medewerker Backoffice BWB A,B,C |
||||||||||
250 |
Mededeling dat controle is uitgevoerd en dat geen bijzonderheden zijn geconstateerd |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, medewerker Backoffice A en B |
||||||||||
251 |
Constatering dat wordt gehandeld in strijd met de geldende wet- en regelgeving en verzoek beëindiging overtreding (constateringsbrief) |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, Medewerker Backoffice A en B |
||||||||||
252 |
Mededeling dat niet aan verzoek beëindiging overtreding is voldaan. Mededelen voornemen handhavend optreden, mogelijkheid bieden zienswijze tegen voornemen in te dienen (vooraankondiging) |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
253 |
Mededeling dat aan de aanschrijving is voldaan |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, medewerker Backoffice A en B |
||||||||||
254 |
Intrekking aanschrijving |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
255 |
Aanschrijven tot het treffen van voorzieningen en tot het aanbrengen van verbeteringen o.g.v. Woningwet |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
256 |
Aankondiging feitelijke toepassing bestuursdwang (besluit tot toepassing van bestuursdwang is al genomen) |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
257 |
Kennisgeving opschorting bestuursdwang |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, medewerker Backoffice A |
||||||||||
258 |
Mededeling dat bestuursdwang is toegepast en de kosten zijn voldaan |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
259 |
Vordering kosten bestuursdwang |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
260 |
Vooraankondiging dwangsom (besluit tot toepassing van dwangsom is al genomen) |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
261 |
Vordering betaling dwangsom |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
262 |
Mededeling dat wij voornemens zijn de vergunning in te trekken en belanghebbende in staat stellen zienswijze in te dienen |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
263 |
Opleggen bouwstop |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
264 |
Verzenden afschriften inzake handhaving |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, medewerker Backoffice A en B |
||||||||||
265 |
Beslissen op een verzoek om handhaving |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|||||||||
Milieuzaken |
|||||||||||||
265 |
Vervallen |
||||||||||||
266 |
Besluiten tot verlening van oprichtings-, wijzigings- of uitbreidingsvergunning, vergunning tot inwerking hebben, voor zover aangevraagd vóór 1 oktober 2010 |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
266a |
vervallen |
||||||||||||
266b |
Besluiten tot het nemen van een maatwerkvoorschrift op basis van het Activiteitenbesluit en het Besluit landbouw |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
267 |
Vervallen |
||||||||||||
268 |
vervallen |
||||||||||||
269 |
Vervallen |
||||||||||||
270 |
vervallen |
||||||||||||
271 |
vervallen |
||||||||||||
272 |
vervallen |
||||||||||||
273 |
vervallen |
||||||||||||
274 |
Vaststellen van een bezoekrapport |
Directeur Dienstverlening Manager backoffice BWB |
Medewerker Backoffice BWB |
||||||||||
275 |
Behandelen zienswijzen |
Ondermandaat niet mogelijk |
Directeur Dienstverlening |
||||||||||
276 |
Melden oprichten/veranderen inrichting en veranderen werking inrichting |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
277 |
vervallen |
||||||||||||
278 |
Verzoeken GS verlenen ontheffing doelmatige inzameling en transport afvalwater |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
279 |
Verlenen ontheffing lozing afvalwater in een voorziening voor de inzameling en transport van afvalwater |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
280 |
Bekendmaken ontwerpvergunning aan gebruikers van bebouwde eigendommen in de direct omgeving (voor zover aangevraagd vóór 1 oktober 2010) |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB Medewerker Backoffice A |
||||||||||
281 |
Zenden exemplaar van ontvangen milieuverslag aan inspecteur |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB Medewerker Backoffice A |
||||||||||
282 |
Kennisgeving en terinzagelegging aanvraag vergunning/ontheffing waarbij milieueffectrapport moet worden gemaakt |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB Medewerker Backoffice A |
||||||||||
283 |
In gelegenheid stellen aanvrager stukken in te zien |
Directeur Dienstverlening Manager Backoffice BWB |
Medewerkers Frontoffice |
||||||||||
284 |
Goedkeuring verzoek tot geheimhouding van bedrijfsgeheimen en beveiligingsgegevens |
Directeur Dienstverlening |
|||||||||||
285 |
Verstrekken gegevens m.b.t. maken/beoordelen milieu-effectrapport |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
286 |
Besluiten tot niet-ontvankelijk verklaren aanvragen milieuvergunning, voor zover ingediend vóór 1 oktober 2010 |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
287 |
Doen van verplichte kennisgeving ingevolge de Wet Milieubeheer, voor zover behandeling milieuvergunning aangevangen is vóór 1 oktober 2010 |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB Medewerker Backoffice A |
||||||||||
288 |
Vervallen |
||||||||||||
289 |
Bevestigen melding van, bij AMvB aangewezen inrichtingen |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB Medewerker Backoffice A |
||||||||||
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|||||||||
Wet geluidhinder |
|||||||||||||
290 |
Instellen akoestisch onderzoek bij voorbereiding van vaststelling of wijziging geluidzone in nieuwe situaties |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
291 |
vervallen |
||||||||||||
292 |
vervallen |
||||||||||||
293 |
Instellen akoestisch onderzoek in bestaande situaties |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
294 |
vervallen |
||||||||||||
295 |
Instellen akoestisch onderzoek bij voorbereiding van vaststelling of herziening bestemmingsplan |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
296 |
Mededelen besluit tot vaststelling/herziening bestemmingsplan i.v.m. geluidszone |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
297 |
In ontvangst nemen mededeling en resultaten onderzoek wegaanlegger |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
298 |
Besluiten tot benodigde maatregelen i.v.m. geluidsbelasting |
Directeur Dienstverlening |
|||||||||||
299 |
vervallen |
||||||||||||
300 |
Verzoek doen om een hogere waarde als bedoeld in artikel 110 A 3e lid van de wet |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
301 |
Vaststellen van een hogere waarde voor de ten hoogste toelaatbare geluid |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||||||||||
302 |
Opdracht geven voor het instellen akoestisch onderzoek + benodigde gegevens conform art. 5.4 voor opstellen verzoek om hogere waarde |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Wet Bodembescherming |
||||
303 |
Melden voornemen sanering en vermindering of verplaatsing van bodemverontreiniging |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
304 |
Op de hoogte stellen grondgebiedeigenaar van verzoek |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Lozingenbesluit bodembescherming |
||||
305 |
Verlenen ontheffingen lozingen vloeistoffen in de bodem |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|
Stortbesluit Bodembescherming |
|||||
306 |
vervallen |
||||
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|
Afvalstoffenverordening |
|||||
307 |
Verlenen ontheffing van het verbod tot verontreiniging van de weg en terreinen |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
||
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|
Verzekeringen |
|||||
308 |
Aangaan en opzeggen van verzekeringen voor gebouwen en inventarissen, apparatuur, voertuigen en personeel en het aanmelden van schadegevallen bij verzekeringsmaatschappijen |
Directeur Middelen |
|||
309 |
Aansprakelijk stellen van derden inzake beschadiging van gemeente-eigendommen inclusief invorderingen |
Directeur Middelen, directeur Beleid, directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB/OW/WP |
||
310 |
Toewijzen aansprakelijkstellingen door derden beneden het eigen risico |
Directeur Middelen, directeur Beleid, directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB/OW/WP |
||
311 |
Inschakelen van de verzekeringsmaatschappij bij schade boven het eigen risico |
Directeur Middelen |
Beleidsmedewerker Beleid en Projecten C |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Financiën |
||||
312 |
Het uitzetten van geld via callgeld, deposito en spaarrekening |
Directeur Middelen |
Medewerker uitvoering en ondersteuning (financiën) Medewerker beleid en projecten A, B en C (financiën) |
|
313 |
Het aantrekken van geld via callgeld of kasgeld |
Directeur Middelen |
Medewerker uitvoering en ondersteuning (financiën) Medewerker beleid en projecten A, B en C (financiën) |
|
314 |
Betalingsopdrachten voorbereiden en versturen |
Directeur Middelen |
Medewerker uitvoering en ondersteuning (financiën) Medewerker beleid en projecten A, B en C (financiën) |
|
315 |
Bankrekeningen openen/wijzigen/sluiten |
Directeur Middelen |
||
316 |
Bankcondities en tarieven afspreken |
Directeur Middelen |
||
317 |
Het afsluiten van kredietfaciliteiten |
Directeur Middelen |
||
318 |
Het aantrekken van gelden via onderhandse en MTN;s |
Directeur Middelen |
Medewerker uitvoering en ondersteuning (financiën) Medewerker beleid en projecten A, B en C (financiën) |
|
319 |
Het uitzetten van gelden via (staats)obligaties, MTN’s, CP’s, CD’s en onderhandse leningen |
Directeur Middelen |
||
320 |
Het beleggen in garantieproducten |
-Ondermandaat is niet mogelijk |
Directeur Middelen |
|
321 |
Doen van aangiften Omzetbelasting/BTW/BWT-compensatiefonds |
Directeur Middelen |
Medewerker uitvoering en ondersteuning (financiën), Medewerker beleid en projecten A, B en C (financiën), Medewerker Uitvoering en ondersteuning Beleid en Projecten (financiën) |
|
322 |
Heffen van omzetbelasting |
Directeur Middelen |
Medewerker uitvoering en ondersteuning (financiën), Medewerker beleid en projecten A, B en C (financiën), Medewerker Uitvoering en ondersteuning Beleid en Projecten (financiën) |
|
323 |
In rekening brengen van tarieven bij afnemers van producten en diensten |
Directeur Middelen |
Medewerker ondersteuning B (financiën) Medewerker uitvoering en ondersteuning (financiën) Medewerker beleid en projecten A, B en C (financiën) |
|
324 |
Opdracht geven aan deskundigen tot het opstellen van controlerapporten en officiële accountantsverklaringen |
Directeur Middelen |
Medewerker beleid en projecten A (financiën) |
|
325 |
Doen van opgaven als bedoeld in Wet FIDO/IV3 |
Directeur Middelen |
Medewerker uitvoering en ondersteuning Beleid en Projecten (financiën), Medewerker beleid en projecten C (financiën) |
|
326 |
Tekenen voor ontvangst van dwangbevelen (deurwaardersexploiten) en andere persoonlijk afgegeven stukken. |
Directeur Middelen |
Medewerkers frontoffice |
|
327 |
Verlenen en afwijzen van kwijtschelding van betaling van belastingschulden voor zover passend binnen de gemeentelijke kwijtscheldingsregeling |
Directeur Middelen |
Medewerker uitvoering en ondersteuning (financiën) |
|
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Omgevingsrecht |
||||
328 |
Het verlenen of weigeren van een omgevingsvergunning, voor zover hierna niet anders bepaald |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB/OW/Commandant Brandweer |
|
329 |
Het wijzigen (al dan niet ambtshalve) en intrekken van een omgevingsvergunning |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB/OW/ Commandant Brandweer |
|
330 |
Het besluiten naar aanleiding van de hierboven genoemde vergunningprocedures: het verlengen van procedure termijnen, het buiten behandeling laten van aanvragen en het niet ontvankelijk verklaren van een aanvraag. |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB/OW/ Commandant Brandweer |
|
331 |
Mededeling dat een omgevingsvergunning van rechtswege is verleend |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB/OW/ Commandant Brandweer |
|
332 |
Het vragen van adviezen als bedoeld in artikel 2.26 Wabo en H6 Bor |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
333 |
Uitbrengen van advies op grond van artikel 2.26 Wabo en H6 Bor |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
334 |
Reageren op melding dat een omgevingsvergunning zal gaan gelden voor een ander, cq toestemming verlenen voor overdracht van de omgevingsvergunning aan een ander rechtspersoon |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB, medewerker Beleid en Projecten B, medewerker backoffice A |
|
335 |
Verlenen van een omgevingsvergunning voor het bouwen van een bouwwerk, het uitvoeren van een werk(geen bouwwerk zijnde) of van werkzaamheden en het slopen, als bedoeld in artikel 2.1, eerste lid, onder g en h van de Wabo, tenzij: 1.verlening plaatsvindt onder het stellen van beperkingen of voorschriften; 2.wordt afgeweken van een advies als bedoeld in artikel 2.26 Wabo of een advies dat wordt voorgeschreven krachtens een bepaling in een bestemmingsplan; 3.toepassing wordt gegeven aan artikel 2.12 , eerste lid sub a onder 3 en sub b,c en d Wabo (afwijkingen planologie m.u.v. binnenplans en o.g.v. Bor) toepassing wordt gegeven aan artikel 3.3 derde en zesde lid en artikel 3.5 tweede lid Wabo |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
336 |
Verlenen van een omgevingsvergunning voor het uitvoeren van een werk (geen bouwwerk zijnde) in afwijking van 335 onder 3 als een planologische maatregel is genomen die het aanlegplan mogelijk maakt |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
337 |
Verlenen van een omgevingsvergunning voor het bouwen van een bouwwerk, het uitvoeren van een werk(geen bouwwerk zijnde) en het slopen in afwijking van 218a onder 3 als de aanhoudingsplicht van rechtswege is geëindigd. |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
338 |
Verlenen van een omgevingsvergunning voor het bouwen van een bouwwerk, het uitvoeren van een werk(geen bouwwerk zijnde) in afwijking van 218a onder 3 als het werk of de werkzaamheid past in een door burgemeester en wethouders geaccordeerd ontwerpbestemmingsplan. |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
339 |
Weigeren van een omgevingsvergunning voor het bouwen van een bouwwerk, het uitvoeren van een werk (geen bouwwerk zijnde) indien de voor het plan benodigde planologische maatregelen zijn geweigerd |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
340 |
Aanhouden van de beslissing op een aanvraag om een omgevingsvergunning op grond van artikelen 3.3 t/m 3.5 van de Wabo |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Wet kinderopvang en kwaliteitseisen peuterspeelzalen |
||||
341 |
Beslissen op een aanvraag van een gastouderbureau, namens een gastouder, voor het bieden van een gastoudervoorziening |
Directeur Beleid, manager Backoffice WP |
Medewerker Beleid en Projecten B |
|
342 |
Doorgeven van wijzigingen in het Landelijk Register Kinderopvang |
Directeur Dienstverlening, manager backoffice WP |
Medewerker Ondersteuning B |
|
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Verordening naamgeving en nummering (adressen) |
||||
343 |
Kennisgeving aanbrengen straatnamen e.d. aan bouwwerk |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB/OW |
|
344 |
Geven van beschikkingen inzake huisnummering |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB/OW, medewerker Backoffice A |
|
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Verordening duurzaamheidslening |
||||
345 |
Een aanvraag op grond van de Verordening duurzaamheidslening toe te kennen of af te wijzen |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
|
346 |
De aanvraag voor toekenning van de duurzaamheidslening voor te dragen bij de Stichting Stimuleringsfonds Volkshuisvesting Nederlandse Gemeenten |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice BWB |
NUMMER |
ONDERWERP |
BIJZONDERE BEPALINGEN |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Wet basisadministratie adressen en gebouwen |
||||
347 |
Opstellen van de ‘verklaring mutatie voor goede registratie’ |
Manager Backoffice BWB |
Medewerker backoffice A |
|
348 |
Opstellen van de ‘verklaring mutatie ambtshalve correctie’ |
Manager Backoffice BWB |
Medewerker backoffice A |
|
349 |
Toetsen van brondocumenten aan de vereisten voor inschrijving ingevolge artikel 11 van de Wet BAG |
Manager Backoffice BWB |
Medewerker backoffice A |
|
350 |
Uitgeven van inschrijfnummer en identificatienummers |
Manager Backoffice BWB |
Medewerker backoffice A |
|
351 |
Het, op grond van het bepaalde in artikel 10, lid 2 van de Wet BAG, inschrijven van de in of op grond van artikel 10, lid 1 van de Wet BAG aangewezen brondocumenten in het adressenregister dan wel het gebouwenregister |
Manager Backoffice BWB |
Medewerker backoffice A |
|
352 |
Het, ingevolge artikel 9 van de Wet BAG verzorgen van een zodanige opzet van het adressenregister en het gebouwenregister, dat de inhoud daarvan duurzaam kan worden bewaard en te allen tijde binnen een redelijk termijn raadpleegbaar en beschikbaar is |
Manager Backoffice BWB |
Medewerker backoffice A |
|
353 |
Het, ingevolge artikel 14 van de Wet BAG, zorg dragen voor een goede beschikbaarheid, werking en beveiliging van de adressenregistratie respectievelijk de gebouwregistratie |
Manager Backoffice BWB |
Medewerker backoffice A |
|
354 |
Het op basis van de brondocumenten opnemen van gegevens in de adressenregistratie en de gebouwenregistratie overeenkomstig de voorschriften uit de artikelen 14a en 15 van de Wet BAG |
Manager Backoffice BWB |
Medewerker backoffice A Medewerker backoffice B |
|
355 |
Ontvangen, doorgeleiden en afhandelen van meldingen zoals bedoeld in artikel 37 van de Wet BAG, inclusief de verwerking daarvan zoals bedoeld in de artikelen 31, 39, 40 en 41 van de Wet BAG |
Manager Backoffice BWB |
Medewerker backoffice A |
|
356 |
Onderhouden dan wel doen onderhouden van het berichtenverkeer met de Landelijke Voorziening BAG zoals bedoeld in artikel 31 van de Wet BAG |
Manager Backoffice BWB |
Medewerker backoffice A |
|
357 |
Het op verzoek aan een ieder verlenen van inzage in het adressenregister, het gebouwenregister, de adressenregistratie en de gebouwenregistratie, alsmede het aan eenieder verstrekken van de in de adressenregistratie respectievelijk de gebouwenregistratie opgenomen gegevens zoals bedoeld in artikel 31, eerste lid, onder a van de Wet BAG |
Manager Backoffice BWB |
Medewerker backoffice A |
|
358 |
Bevorderen van de nakoming van de gemeentelijke verplichtingen in het kader van de Wet BAG, met inbegrip van de inrichting van de processen, de conformiteit van het gebruikte informatiesysteem en de beveiligingsmaatregelen alsmede het rapporteren over die nakoming daarvan aan burgemeester en wethouders |
Manager Backoffice BWB |
Medewerker backoffice A |
|
359 |
Vaststellen van de definitieve geometrie van panden en verblijfsobjecten, zoals bedoeld in artikel 10, lid 1, onder b van de Wet BAG |
Manager Backoffice BWB |
Medewerker backoffice A Medewerker backoffice B |
|
360 |
Opmaken van ‘proces-verbaal van constatering’ zoals bedoeld in artikel 10, lid 1, onder b van de Wet BAG |
Manager Backoffice BWB |
Medewerker backoffice A Medewerker backoffice B |
|
361 |
Opstellen van de ‘verklaring signalering wijziging feitelijke situatie’ |
Manager Backoffice BWB |
Medewerker backoffice A Medewerker backoffice B |
NUMMER |
ONDERWERP |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|
Aansluitverordening riolering |
|
|
1 |
Het aanhouden van een beslissing op aanvraag van een aansluitvergunning |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
2 |
Het verlenen of weigeren van een aansluitvergunning |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
3 |
Het stellen van nadere voorschriften aan de aansluitvergunning |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
NUMMER |
ONDERWERP |
BESCHIKKINGSMANDAAT |
ONDERMANDAAT |
|
Telecommunicatieverordening gemeente Slochteren 2011 |
|
|
1 |
Het initiëren en voeren van vooroverleg over het indienen, of naar aanleiding van een melding |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW, medewerker backoffice A, B (OW) |
2 |
Aanhouden van een beslissing op een melding |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
3 |
Beslissen op een melding |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
4 |
Het stellen van voorschriften en beperkingen bij instemming |
Directeur Dienstverlening |
Manager Backoffice OW |
Bijlage 1 Mandatering inzake samenwerking Hoogezand-Sappemeer
TAAKGEBIED ONDERWIJS, ECONOMIE EN WERK |
GEMANDATEERDE |
ONDER-GEMANDATEERDE (FUNCTIENUMMER) |
WIJZE VAN ONDERTEKENING |
|
|
|
|
ACTIVITEITEN T.B.V SLOCHTEREN |
|
|
|
ALGEMEEN |
|
|
|
Vertegenwoordigen van burgemeester (B) en wethouders (B&W) in rechtsgedingen |
SL Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening, managers Backoffice WP/BWB/OW.
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk |
SL Medewerker Backoffice A en B, medewerker Beleid en projecten A, B en C.
HS Door de manager Onderwijs, Economie en Werk aan te wijzen medewerk(st)ers. |
Handtekening |
Vertrekken van inlichtingen aan ambtelijke instanties |
SL Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening.
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk. |
SL Managers Backoffice WP/BWB/OW, Medewerker Backoffice A, medewerker Beleid en Projecten (toetsers bwb)
HS 40205 unithoofd Werk en Inkomen |
Handtekening |
Sturen van bewijs van ontvangst |
SL Directeur Middelen
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk |
SL Medewerker ondersteuning A,B en C (F.I)
HS Door de manager Onderwijs, Economie en Werk aan te wijzen medewerk(st)ers |
Handtekening |
Verschaffen van informatie van feitelijke aard |
SL Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening, managers backoffice WP/BWB/OW
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk |
SL Alle medewerkers
HS door de manager Onderwijs, Economie en Werk aan te wijzen medewerk(st)ers. |
Hantekening |
Versturen van uitnodigingen voor besprekingen op ambtelijk niveau |
SL Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening,
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk |
SL managers backoffice WP/BWB/OW, Medewerker beleid en projecten A,B en C, medewerker Ondersteuning A en B, Medewerker Backoffice A en B,
HS door de manager Onderwijs, Economie en Werk aan te wijzen medewerk(st)ers. |
Handtekening |
ALGEMENE WET BESTUURSRECHT |
|
|
|
Verrichten van administratieve handelingen als bedoeld in hoofdstuk 3 en titel 4.1 van hoofdstuk 4 van de algemene wet bestuursrecht |
SL Directeur Beleid, directeur Middelen, directeur Dienstverlening
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk. |
SL Manager Backoffice WP/BWB/OW, medewerker Beleid en Projecten A, B en C, Medewerker Backoffice A, B, C.
HS 40205 unithoofd Werk en Inkomen |
Handtekening |
|
|
|
|
WET INBURGERING/ VERORDENING WET INBURGERING |
|
|
|
De bevoegdheid tot het aanbieden van een inburgeringsvoorziening |
SL Directeur Dienstverlening
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk |
SL Manager WP
HS 40205 unithoofd Werk en Inkomen HS 40210 Coördinator Werk |
Handtekening |
Het opleggen van een eigen bijdrage voor een inburgeringsvoorziening |
SL Directeur Dienstverlening
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk |
SL Manager WP
HS 40205 unithoofd Werk en Inkomen HS 40210 Coördinator Werk |
Handtekening |
Het opleggen van verplichtingen aan een inburgeringsplichtige |
SL Directeur dienstverlening
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk |
SL Manager WP
HS 40205 unithoofd Werk en Inkomen HS 40210 Coördinator Werk |
Handtekening |
Het opleggen van een boete aan een inburgeringsplichtige |
SL Directeur dienstverlening
Manager Onderwijs, Economie en Werk (HS) |
SL Manager WP
HS 40205 unithoofd Werk en Inkomen HS 40210 Coördinator Werk |
Handtekening |
|
|
|
|
MINIMABELEID |
|
|
|
Het toekennen en afwijzen van aanvragen in het kader van het minimabeleid, exclusief stimuleringsfonds, inclusief kinderopvang |
SL Directeur Dienstverlening
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk |
SL Manager backoffice
HS 40205 unithoofd Werk en Inkomen HS 40210 Coördinator Werk |
Handtekening |
|
|
|
|
SOCIALE ZAKEN |
|
|
|
Verlenen en afwijzen van uitkering op grond van de WWB/IOAW/IOAZ/BbZ |
SL Directeur Dienstverlening
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk |
SL Manager backoffice
HS 40205 unithoofd Werk en Inkomen
|
Handtekening |
Verlenen van bedrijfskapitaal op grond van BbZ tot een bedrag als genoemd in artikel 24 van het BbZ. |
SL Directeur Dienstverlening
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk |
HS 40205 unithoofd Werk en Inkomen |
Handtekening |
Vaststellen onderhoudsplicht en onderhoudsbijdrage op grond van WWB inclusief het treffen van betalingsregelingen |
SL Directeur Dienstverlening
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk |
SL Manager Backoffice WP
HS 40205 unithoofd Werk en Inkomen |
Handtekening |
Verlenen en afwijzen bijzondere bijstand |
SL Directeur Dienstverlening
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk |
SL Manager Backoffice WP
HS 40205 unithoofd Werk en Inkomen |
Handtekening |
Verlenen en afwijzen van voorschotten vooruitlopend op uitkering |
SL Directeur Dienstverlening
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk |
SL Manager Backoffice WP
HS 40205 unithoofd Werk en Inkomen |
Handtekening |
Besluiten tot terugvordering van de kosten van bijstand |
SL Directeur Dienstverlening
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk (HS) |
SL Manager Backoffice WP
HS 40205 unithoofd Werk en Inkomen |
Handtekening |
Besluiten tot verhaal in rechte van de kosten van bijstand |
SL Directeur Dienstverlening
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk |
SL Manager Backoffice WP
HS 40205 unithoofd Werk en Inkomen |
Handtekening |
Declareren van bruto-uitkeringen bij bedrijfsverenigingen ter verrekening met alsnog toegekende uitkeringen WWZ/ZW/WAO |
SL Directeur Dienstverlening
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk |
SL Manager Backoffice WP (SL)
HS 40205 unithoofd Werk en Inkomen |
Handtekening |
Beslissen omtrent en doen van aangifte in gevallen van een vermoeden van fraude in de sfeer van de uitvoering van opgedragen regelgeving alsmede in geval van schade door vernieling, lokaalvredebreuk |
SL Directeur Dienstverlening
HS Manager Onderwijs, Economie en Werk |
HS 40205 unithoofd Werk en Inkomen |
Handtekening |
TAAKGEBIED FACILITAIR |
GEMANDATEERDE
|
ONDER-GEMANDATEERDE (FUNCTIENUMMER)
|
WIJZE VAN ONDERTEKENING |
GEBOUWENBEHEER T.B.V SLOCHTEREN |
|
|
|
|
|
|
|
Namens het college van de gemeente Slochteren besluiten (B&W) tot het aangaan van overeenkomsten inzake onderhoud, exploitatie, beheer van gebouwen en instellingen. |
SL Directeur dienstverlening Tot een bedrag van €100.000,-
HS Manager Facilitair tot een bedrag van € 100.000,- |
SL Manager backoffice OW tot een bedrag van € 50.000
HS Unithoofd Gebouwenbeheer HS 25110 Technisch medewerker gebouwenbeheer A HS 25115 Technisch Medewerker Gebouwenbeheer B Tot een bedrag van €50.000,- |
Handtekening |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl