Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR719976
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR719976/1
Regeling vervallen per 07-06-2024
Aanwijzingsbesluit medewerkers belastingen
Geldend van 28-03-2000 t/m 06-06-2024
Intitulé
Aanwijzingsbesluit medewerkers belastingenHet college van burgemeester en wethouders van Putten;
gelet op artikel 2.1 van de Arbeidsvoorwaardenregeling van de gemeente;
b e s l u i t :
vast te stellen Aanwijzingsbesluit medewerkers belastingen.
Aan te wijzen als medewerkers belastingen:
de gemeenteambtenaar belast met de heffing of de invordering van gemeentelijke belastingen bedoeld in artikel 231 tweede lid onderdeel d van de Gemeentewet, de volgende gemeenteambtenaren:
- a.
het hoofd van de afdeling Bouwen en Milieu;
- b.
het hoofd van de afdeling Ruimtelijke Ordening en Grondzaken;
- c.
het hoofd van de afdeling Openbare Werken;
- d.
het hoofd van de afdeling Welzijn en Burgerij;
- e.
het hoofd van de afdeling Werk, Zorg en Inkomen;
- f.
het hoofd van de afdeling Interne Zaken;
- g.
het hoofd van de afdeling Bestuur, Personeel en Organisatie;
- h.
het hoofd van de afdeling Financiën;
- i.
de comptabele;
in te trekken het aanwijzingsbesluit medewerkers belastingen van 17 maart 1998.
Dit besluit treedt in werking met ingang van de achtste dag na die van de bekendmaking.
Putten, 20 maart 2000.
Ondertekening
Burgemeester en wethouders van Putten,
de secretaris,
mr. G.J. Pekelsma
de burgemeester,
mr. B.J. van Putten
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl