Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR718415
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR718415/1
Besluit aanwijzen invorderingsambtenaren gemeente Westerkwartier
Geldend van 12-04-2024 t/m heden met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2024
Intitulé
Besluit aanwijzen invorderingsambtenaren gemeente WesterkwartierHet college van burgemeester en wethouders van de gemeente Westerkwartier;
Gelet op het bepaalde in artikel 231, tweede lid, onderdeel c van de Gemeentewet;
Besluit:
- A.
Aan te wijzen als gemeenteambtenaar, bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel c van de Gemeentewet:
- -
de medewerker(s) met de functie beheerder financiële administratie in het team financiële administratie van de gemeente Westerkwartier.
- -
- B.
In te trekken het Besluit aanwijzen invorderingsambtenaren gemeente Westerkwartier van 24 januari 2019.
- C.
Dit besluit wordt aangehaald als Besluit aanwijzen invorderingsambtenaren gemeente Westerkwartier.
- D.
Dit besluit treedt in werking op de dag nadat deze bekend gemaakt is en werkt terug tot en met 1 januari 2024.
Ondertekening
Aldus besloten in de vergadering van burgemeester en wethouders van de gemeente Westerkwartier, d.d 2 april 2024
A. van der Tuuk, burgemeester
R. Kleijnen, secretaris
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl