Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR718323
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR718323/1
Regeling vervallen per 29-05-2024
Besluit Mandaat, machtiging en volmacht voor de regionale contractmanager(s) en inkoopadviseur(s) Sociaal Domein Midden-Limburg Oost en Midden-Limburg West inzake de Basisovereenkomst Hulp bij het Huishouden 2023 e.v. en de Uitvoeringsovereenkomst(en) Hulp bij het Huishouden
Geldend van 10-04-2024 t/m 28-05-2024
Intitulé
Besluit Mandaat, machtiging en volmacht voor de regionale contractmanager(s) en inkoopadviseur(s) Sociaal Domein Midden-Limburg Oost en Midden-Limburg West inzake de Basisovereenkomst Hulp bij het Huishouden 2023 e.v. en de Uitvoeringsovereenkomst(en) Hulp bij het HuishoudenHet college van burgemeester en wethouders en de burgemeester van de Nederweert, ieder voor zover hun bevoegdheid betreft:
Gelet op:
- -
Gemeentewet, artikel 160, lid 1, onder D, “Aangaan privaatrechtelijke rechtshandelingen van de gemeente;
- -
Gemeentewet artikel 171, lid 1 en 2, ‘Vertegenwoordiging van de gemeente’;
- -
Algemene wet bestuursrecht, Afdeling 10.1.1. ‘mandaat’;
- -
Burgerlijk wetboek, artikel 3:60 ‘Volmacht’;
- -
Wet maatschappelijke ondersteuning 2015 (Wmo);
- -
Aanbestedingswet 2012
Besluiten:
Aan de contractmanager(s) en de inkoopadviseur(s) van de gemeenten in Midden-Limburg-West (Weert, Leudal, Nederweert) en de gemeenten in Midden-Limburg Oost (Roermond, Echt-Susteren, Maasgouw, Roerdalen) en hun vervanger(s), zijnde de regionale beleidsadviseur(s) / projectleider(s) Wmo van de gemeenten in Midden-Limburg West en de Midden-Limburg Oost gemeenten, mandaat, machtiging en volmacht te verlenen voor onderstaande taken behorende bij de uitvoering van de taken behorende bij de Basisovereenkomst Hulp bij het Huishouden 2023 e.v. en de Uitvoeringsovereenkomst(en) Hulp bij het Huishouden (hierna overeenkomsten).
Taken:
- 1.
Het beoordelen van de aanmeldingen op de overeenkomsten;
- 2.
Het beëindigen/opzeggen van de overeenkomsten met aanbieders die niet meer voldoen aan de gestelde eisen in de overeenkomst;
- 3.
Het beantwoorden van vragen van aanbieders over de overeenkomsten en daaraan gerelateerde zaken;
- 4.
Het (doen) verzenden van nieuwsberichten over onder meer algemene bepalingen uit de overeenkomsten en het maken van uitvoeringsgerichte afspraken met aanbieders;
- 5.
Het formeel opvragen van informatie bij aanbieders, waaronder jaarverantwoordingen zoals dit is vastgesteld in de overeenkomsten met de aanbieders;
- 6.
Het maken van (individuele) afspraken met aanbieders, in het belang van cliënten, mits dit binnen de gecontracteerde afspraken valt en past binnen het vastgestelde gemeentelijke beleid;
- 7.
Het maken van afspraken en het opstellen van addenda met aanbieders over extra voorwaarden en producten buiten de bestaande overeenkomsten, mits dit past binnen het vastgestelde gemeentelijke beleid.
Dit besluit treedt onmiddellijk in werking na bekendmaking.
Ondertekening
Aldus besloten op 2 april 2024 te Nederweert
De burgemeester,
De secretaris,
de burgemeester,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl